xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
التسجيل

الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

الحوار المفتوح

07-03-2006, 03:01 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقهظ

ماهي من واجهت نظر االاعضاء الامنيات التي لابد من تحقيقها؟

وماهي الوسيله اليت تساعده علي تحقيقها؟
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس قصه واقعيه
why not
لماذاتكون هي صعبه بالنسبة لك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كلنا نؤمن بفوائد الصداقه بين ولد وبنت ولكن؟
الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه
08-03-2006, 08:37 AM
LightStar
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا محتارة في تحديد مستقبلي لذا امنيتي الحالية ان احدد ماذا اريد ان اكون
من مواضيع : LightStar لغة العيون
هل تؤمن؟؟
.:.*.:. قصة الشاب الذي قال لن أصلي الإ أن جاوبتوا علي اسئلتي الثلاثة.:.*.:.
.. عواصف ..
::(اعرفي صديقاتك ..)::
08-03-2006, 03:00 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

طب يعني انتي عايزه تكوني ايه
او بمعني اصح بتحلمي بي ايه
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس هل انتا صديق نفسك؟؟؟؟؟؟؟؟
مشكله تحتاج الي حل
الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه
الزواج
شوفوا وجود السفاح حيحصل ايه
08-03-2006, 03:30 PM
LightStar
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

1-في الحقيقة انا بحب الرسم جدا وبجيده عشان كده نفسي ادخل فنون جميلة؟
2- انا كمان بحب الهندسة والتصميم والبرمجة ولسه بيتعلمها بس بحبها ونفسي اطلع مبرمجة عشان كده نفسي ادخل هندسة كمبيوتر؟
من مواضيع : LightStar ما هي الحياة ؟
الإستشراق ما هو؟؟
~~.:.(هوس الفتيات بتدخين الشيشة).:.~~
ماذا تعني الصلاة..؟
.. عواصف ..
11-03-2006, 02:32 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

بس انتي كده لسه مش عارفه تحدي مستقبلك
نصيحه
من اخ
شوفي انتي في ايه جميل وقويه
فيه وركزي فيه
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس كيف تري الحياه بدون حنان
هل الحب...............؟
امــــــــــتــــــــــــــــي بي تـــــــــــصـــــرخ؟!
نصائح رومانسيه
هل انتا صديق نفسك؟؟؟؟؟؟؟؟
11-03-2006, 02:32 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

بس انتي كده لسه مش عارفه تحدي مستقبلك
نصيحه
من اخ
شوفي انتي في ايه جميل وقويه
فيه وركزي فيه
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس ااسمعونا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عايزين نتجوز؟
ليش بييحدث ذلك هنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حبه احراج؟
ممكن تهزي يانواعم
معلومات خفيفه
16-03-2006, 06:48 AM
موسى بن الغسان
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

توجد اختبارات تسمى اختبارات التفضيل المهنى وممكن تكون موجوده لدى الاخصائى الاجتماعى وهى تعطى دلاله على افضل وانسب اتجاه لتحديد المهنه الملائمه للشخص الذى يؤدى الامتحان وهذا يساعد الفرد على حسن الاختيار لمجال عمله
مع تحياتى
من مواضيع : موسى بن الغسان اسود علينا احنا بس................
دراسة تظهر ضآءلة علم الاستراليين بالاسلام
صدام يتهم الداخلية العراقية بقتل آلاف العراقيين
رامبو يستأسد على صابرين !
مصر تحتل الترتيب الـ 149 عالميًا في قائمة الدول الأقل ممارسة للديمقراطية
16-03-2006, 10:05 PM
LightStar
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

شكرا ليكم لكني بالفعل بحب الاتنين مع بعض ومقدرش استعني عن حاجة فيهم
من مواضيع : LightStar °¨¨™¤¦ هل ما نراه هو دائما الحقيقة ¦¤™¨¨°
عزيزي الوغد..........
.... صدق أو لا تصدق ....
::(اعرفي صديقاتك ..)::
::(أخبــــــــــــــ عام 2050 ــــــــــــار)::
19-03-2006, 01:26 PM
موسى بن الغسان
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

-في الحقيقة انا بحب الرسم جدا وبجيده عشان كده نفسي ادخل فنون جميلة؟
2- انا كمان بحب الهندسة والتصميم والبرمجة ولسه بيتعلمها بس بحبها ونفسي اطلع مبرمجة عشان كده نفسي ادخل هندسة كمبيوتر؟

من الممكن الالتحاق بهندسة الكومبيوتر وممارسة الرسم كهواية
من مواضيع : موسى بن الغسان وول ستريت جورنال: إسرائيل تخسر الحرب وستواجه أعظم إذلال عسكري في تاريخها
مــا بعــد النصــر
مصر تحتل الترتيب الـ 149 عالميًا في قائمة الدول الأقل ممارسة للديمقراطية
جوله فى الصحافه المصريه
طفل سعودى ينفق 40 ألف ريال على أصدقائه ومشترياته
19-03-2006, 01:39 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا مع الاخ موسي بن الغسان
او ممكن تاخدي كورس في برنامج الاوتو كاد
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس قصه واقعيه
عضو ازعاجني بي رسائله الخاصه
من الاخطر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هل تستطيع علي فعل هذا
أنتا ... ندمان ... طب ادخل هنا
08-11-2007, 10:08 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

اين باقي الردود
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس ماهي
تحليل لاخبار حدثت في هذا الايام؟؟؟؟؟؟؟
من ظلم يظلم
هل لسه في حاجه اسمها؟
سوال محيرني
08-11-2007, 10:18 PM
اصحاب ولا بيزنس
 
مشاركة: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

اين باقي الردود
من مواضيع : اصحاب ولا بيزنس سوال مبكي اكتر ما هو مضحك
مذاكرت بلا عنوان
ما سر احتفاظ الفتيات بالدب في غرفة نومهن؟
كيف تقع في الحب؟!
هل تقبلين ذلك؟
09-11-2007, 12:34 AM
رومانسيه منسيه
 
رد: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا حلمي اني ادخل كلية الاعلام بس للاسف حاجه صعبه
من مواضيع : رومانسيه منسيه دعوة للنقاش ....المرأة أكثر إخلاصا منك أيها الرجل ....
هو الكيلو بكاااااااااااااام
كن عظيمًا ليختارك الحب العظيم
لمن تهدي هذه العباره
حقائق غريبه جدا جدا جدا
09-11-2007, 12:35 AM
رومانسيه منسيه
 
رد: الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

انا نفسي ادخل كلية الاعلام بس للاسف حاجه صعبه جداااااااا
من مواضيع : رومانسيه منسيه عـــضـوه اتــمـنى حــذفــهـا؛؛.بأسرع وقت ممكن
اقسم بالله انك اسعد الناس
إذا جاوبت خطأ على هذا السؤال يعني أنك انسان طبيعي مش محتاج طبيب نفسي !!
•·.·°¯`·.·• (هل مررت يوما بموقف عجزت فيه عن الكلام ؟؟؟؟ ) •·.·°¯`·.·•
هو الكيلو بكاااااااااااااام
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مابي, من, الانسان, تحقيقه, دائما, يعيش, زى, وجيرى, وراء

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
روسية تتصور شكل الانسان بعد 200 عاما , بالصور
ماذا تعرف عن المعادن ؟
هل يقدر الانسان ان يعيش بغير الحب؟؟؟؟؟

الانسان دائما يعيش ويجري وراء شي لابد من تحقيقه

الساعة الآن 04:37 AM.