العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح

تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟

الحوار المفتوح


21-07-2007, 04:52 PM
the night star
 
مشاركة: تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam_alfd مشاركة: تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟
كلامك صح بس مش كل حاجة الانسان بيشفها من وجهة نظره غلط تبقى غلط والمثل المصرى الشهير يقول
اذا عرف السبب بطل العجب
وابلغ دليل على كده هى قصة النبى موسى والخضر عليهما السلام
من الناحيه ديه

يبقى اكيد كلام حضرتك صح 100%
بس اصل انا فهمته من وجهة نظر تانيه

واسفه ان كنت حادة شوية فى الكلام

تسلم اخى للمرور العطر
من مواضيع : the night star فقر القلوب
واحببت هذا البلد!!!!!!!
كلمات تفتح القلب
اقتل هؤلاء الخمسة
كلام مميز (ادخل ولن تندم)
29-07-2007, 12:38 AM
chico
 
مشاركة: تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟

استطيع ان اقول ان الموضوع جامد و ميكتبهوش غيراthe night star
من مواضيع : chico هل تثق بمن تحادثه على الانترنت
الامثال العربية بالانجليزية
استفتاء ارجو المشاركة
اتعظوا ايها الفتيات
السعادة حقيقة ام سراب
29-07-2007, 10:05 AM
the night star
 
مشاركة: تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chico مشاركة: تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟
استطيع ان اقول ان الموضوع جامد و ميكتبهوش غيراthe night star
والله يا شيكو اخجلت تواضعى بالاطراء بتاعك

ونورت صفحتى بمرورك العطر يا شيكو
من مواضيع : the night star كلمات اعجيتنى
واحببت هذا البلد!!!!!!!
ممكن حد يجاوبنى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بجد مهم
كلام مميز (ادخل ولن تندم)
كلمات تفتح القلب
25-11-2008, 02:11 PM
حكيم الليل
 
Thank you

الكلمات عن جد حلوة كتير

تستطيع أن ترتقي إلى قمة المجد والشهر بسهولة





ولكن لا تستطيع أن تحافظ على نفس مستواك بنفس السهولة
من مواضيع : حكيم الليل
02-04-2010, 11:55 PM
قلب طيب وحزين
 
موضوع جميل
وكلمات اكثر من رائعة
تقبل مرورى
من مواضيع : قلب طيب وحزين حوار بين الصداقة والحب
مصر تتحدث عن نفسها
اصعب احساس
سؤالى موجة للجميع
لماذا
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لاتستطيع؟, او, انت؟, تستطيع, فمن

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
فـي الــنـهـا يـه أنــت إنســــــا ن
إرادة الإنسان تفوق إرادة الشياطين بعون الله تعالى وأنها لا تستطيع أن ترغمه على فعل أ
♥.•°فـي الــنـهـا يـة انــت إنســــــا ن °•.♥.•°
.♥.•° فـ ـ ـ ـي الـ ـنـ ـ هـ ـايـ ـه انـ ـسـ ـان °•.♥.•
.♥.•° فـ ـ ـ ـي الـ ـنـ ـ هـ ـايـ ـه انـ ـسـ ـان °•.♥.•

تستطيع او لاتستطيع؟ فمن انت؟

الساعة الآن 09:44 AM