العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت | طرائف | غرائب

مميزات الشباب فى الثانوية

نكت | طرائف | غرائب


18-08-2007, 09:10 PM
the night star
 
Talking مميزات الشباب فى الثانوية




سلامي لكم ياأعزائي أخواني وأخواتي اعضاء نيو حب
بداية للموضوع (((ماأبي أي شاب يزعل من الكلام إللي راح اقوله)))



مميزات الشباب في الثانوية$$
إليكم مميزاتهم في الضحك والفرفشة والتطنيش

1-قبل مايبدى الطابور الصباحي (( النشيط)) يقعد ورا المدرسة يدخن من ورا أهله

2- لمن يبدأ الطابور الصباحي يبدأ معاه الزهق مع التمارين ويردد هالجملة(( أحنا مو اطفال ))

3- يخلص الطابور من جهة ويدخل الصف من جهة والشنطة يفلتها من جهة ويحط وجه على الطاولة
من جهة وينام الحصة الأولى من جهة

4- تخلص الحصة الأولى ويبدأ يستيقظ لأن الحصة الثانية رياضة((هو مايلعب بس يكلم في الملعب
إللي يحبها __خويته__ ))

5- يخلص الرصيد عند ماترن الحصة جرسها ويدخل إستعداد للحصة الثالثة وهي ((التعبير))ويدخل الأستاد عليهم ويعبر بس هو مايعبر بشكل عام يعبر عن حبيبته إللي قبل حصة كلمها ((ههههههه))

6- تبدأ الفسحة((يروح في مكان الفسحة ويبدأ يشغل السيجارة الثانية للمرة الثانية)) ويعيش جو السيجارة معاها طبعا وعلى قولتهم ((( تجيب الراس ))

7- تخلص الفسحة وإلا وهو مطلع الــmp3 في الحصة الرابعة((ديــن)) ومطنش الحصة الأخ

8-تخلص الرابعة ويدخل عليهم أستاد العربي ((مصري)) في الخامسة ولابد من السخرية من الصبيان

9-تخلص الخامسة يتفق مع أحد الأصدقاء في الهروب وزبطوا الوضع ويهربوا

10- لمن يهرب ياخد السيبارة ويشغلها سلف ويدور عن مدارس((البنات)) يستنى حبيبته

11- يوصل حبيبته ويرجع على بيتهم ويكمل يومه بكل حيويه ونشاط

وكان الله غفورا رحيما

بس على فكرة مو كل الشباب بالهصفات

تحيتي
من مواضيع : the night star من منكم يشك بذكاء البنات ؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى بيشك يتفضل
الفرق بين موبايل الولد وموبايل البنت
نكت جديدة
اغرب الشوارب والاذقان
محشش بيغنى لامه شوفوا..................
18-08-2007, 09:37 PM
اشقيت قلبي
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

هههههههههه

حلووة

صحيح مو كل الشباب بهالصفاات هذي بس صفات المستهتر
بس في منهم كثير جادين وطموحين
ويارب يوووفق الكل
واكيد شبابنا راح ياخذوهابروح رياضيه
ويسلمو عزيزتي على الموضوع
من مواضيع : اشقيت قلبي لمحبي الاندومي .. على طريقة الشباب ...... لا يفوتكم يابناااااات
اجمل بوسه بالعالم ...................
هذا كتاب طبخ خاص حق الشباب العزاب
صور لمطعم في الهواء .. لاصحاب القلوب القوية
شاب يدخل غرفه اخته ويحصلها في حضن صديقه
18-08-2007, 11:58 PM
the night star
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشقيت قلبى رد: مميزات الشباب فى الثانوية
هههههههههه

حلووة

صحيح مو كل الشباب بهالصفاات هذي بس صفات المستهتر
بس في منهم كثير جادين وطموحين
ويارب يوووفق الكل
واكيد شبابنا راح ياخذوهابروح رياضيه
ويسلمو عزيزتي على الموضوع
هههههههههههههههه

اكيد طبعا

تسلمى اختى للمرور السكررد: مميزات الشباب فى الثانوية
من مواضيع : the night star ذكاء......
اغرب الشوارب والاذقان
**موسوعة النكت / مكتبة النكت ادخل **شاركنا بنكته
محشش يكلم دجاجة
نكت جديدة
19-08-2007, 01:41 AM
lovely_girl
 
مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

هههههههههههههههههههههههه
حلو منك نايت
بس والله بيحصال اكتر من كده
شكرا نايت على الموضوع
من مواضيع : lovely_girl في واحـد كان يمشـي في الشـارع فجـأه جلـس وسط الشارع
مدرسة المستقبل
نكت 2 ( :
نكتx نكت
مسطول بيجوب على الامتحان
19-08-2007, 02:04 AM
فرفوشة
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

هههههههه
حلوه
انا عن نفسي كل ما اطلع من المدرسة اشوف الشباب بسيارتهم و يلفوا لف عشان يغازلوا البنات اول ما يطلعوا من المدرسة .. مره طلعت من المدرسة و اشوف ذاك الواحد اللي راكب سيارة حمره ما اعرف من اي نوع بس مطوّل على الاغاني لآخر حد و قاعد يغازل .. ما اقول غير الله يهديهم ^^
من مواضيع : فرفوشة اكتب اسمك بالدم .... شي عجييييييييييييييييييب
اذا تبي تضحك ابحث عن اسمك
19-08-2007, 11:08 AM
the night star
 
رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovely_girl رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
هههههههههههههههههههههههه
حلو منك نايت
بس والله بيحصال اكتر من كده
شكرا نايت على الموضوع
ههههههههههههههه

تسلمى يا لافلى يا عسل على المرور حبيبتىرد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
من مواضيع : the night star قبل الزواج وبعده!
الانترنت فى العصر الحجرى(بالصور)
من منكم يشك بذكاء البنات ؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى بيشك يتفضل
شوف حال الانترنت فى الجاهليه
رجل كل البنات تمناه!!!!!!!!!!!
19-08-2007, 11:12 AM
the night star
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فرفوشة رد: مميزات الشباب فى الثانوية
هههههههه
حلوه
انا عن نفسي كل ما اطلع من المدرسة اشوف الشباب بسيارتهم و يلفوا لف عشان يغازلوا البنات اول ما يطلعوا من المدرسة .. مره طلعت من المدرسة و اشوف ذاك الواحد اللي راكب سيارة حمره ما اعرف من اي نوع بس مطوّل على الاغاني لآخر حد و قاعد يغازل .. ما اقول غير الله يهديهم ^^
ايوه الله يهديهم

ههههههههههههه

تسلمى حبيبتى للمرور العسلرد: مميزات الشباب فى الثانوية
من مواضيع : the night star الى كل متخصصى الكمبيوتر IT !!!!
أسرار البنات الكيميائيه
طالب يرسب فى مادة التعبير والسبب؟
**موسوعة النكت / مكتبة النكت ادخل **شاركنا بنكته
سرعة ونباهة المرأة فى الردود
19-08-2007, 03:26 PM
the night star
 
رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة botshe رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
هههههههههههههههههه
هههههههههه

تسلم يا بوتشى على المرور العسلرد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
من مواضيع : the night star طالب يرسب فى مادة التعبير والسبب؟
انظروا تطور التكنولوجيا فى العصر الحديث ^_^ !!!!!!!!!!!!!
محشش يكلم دجاجة
محشش بيغنى لامه شوفوا..................
قبل الزواج وبعده!
19-08-2007, 09:10 PM
عاشقه محمد عطيه
 
Eyelove مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

ههههههههههههههه
شكرا والله معك حق بس يعني على حكيك احنا وصلنا درجه متقدمه في التعليم كويس الي بيروحوا مدارسهم اسكتي اليوم كان اول يوم دراسه طبعا الشباب كلهم حولوا ملفاتهم ودراستهم على مدارس البنات دول حتى حاطين فراشهم عند المدارس البنات والشاطر الي يزبط وضعه والمشكله انو احنا مدرستين ثانوي للبنات جنب بعض يعني موقع استراتيجي لأ والحلو الولاد الصغار الابتدائي بيقلدوا في الاكبر منهم ولما نروح يا سلام زي النمل عند الباب ولما يشوف اخته يقول كنت مار من الطريق بس ما هو لو باب مسجد ما مر من عنده بس سبحان الله لما بدأ الدوام واليوم الاول بقى طريقه من عند المدرسه ....على كلا انا ما بدي اطول عليكي لانه الحكي بهذا الموضوع كبير ده عايز جلسه طوووووووووووووويله
من مواضيع : عاشقه محمد عطيه بتخون جوزها مع صاحبه وجوزها موجود !!!!
خلي مامتك تنفعك
واحد وبنت عمه يتعرفوا على الماسنجر ادخل وشوف شو صاررررررر
طرق تعذيب النايم
البنات اذا بدهم يغيبوا عن المدرسه شو بيعملوا
22-08-2007, 05:36 PM
the night star
 
رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه محمد عطيه رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
ههههههههههههههه
شكرا والله معك حق بس يعني على حكيك احنا وصلنا درجه متقدمه في التعليم كويس الي بيروحوا مدارسهم اسكتي اليوم كان اول يوم دراسه طبعا الشباب كلهم حولوا ملفاتهم ودراستهم على مدارس البنات دول حتى حاطين فراشهم عند المدارس البنات والشاطر الي يزبط وضعه والمشكله انو احنا مدرستين ثانوي للبنات جنب بعض يعني موقع استراتيجي لأ والحلو الولاد الصغار الابتدائي بيقلدوا في الاكبر منهم ولما نروح يا سلام زي النمل عند الباب ولما يشوف اخته يقول كنت مار من الطريق بس ما هو لو باب مسجد ما مر من عنده بس سبحان الله لما بدأ الدوام واليوم الاول بقى طريقه من عند المدرسه ....على كلا انا ما بدي اطول عليكي لانه الحكي بهذا الموضوع كبير ده عايز جلسه طوووووووووووووويله
ههههههه

وبانتظار سماع القصه
من مواضيع : the night star نكت على المااشى!!!
اغرب الشوارب والاذقان
ذكاء خارق!!
طالب يرسب فى مادة التعبير والسبب؟
المرأة والرجل
22-08-2007, 07:26 PM
kola
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

شكرا على الموضع الجميل دة يا دلوعة
من مواضيع : kola صورة قطط مضحكة
صور غريبة وعجيبة
القطة
صور جميلة فنانات العرب
بد اضحك من قلبك
23-08-2007, 12:07 PM
the night star
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kola رد: مميزات الشباب فى الثانوية
شكرا على الموضع الجميل دة يا دلوعة
تسلم انت يا كولا على المرور الاحلى
من مواضيع : the night star سرعة ونباهة المرأة فى الردود
فضيحة!
محشش يكلم دجاجة
ذكاء......
رسالة بنت لامها بعد نتيجة الثانوية العامة
23-08-2007, 08:29 PM
عاشقه محمد عطيه
 
Eyelove مشاركة: رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the night star مشاركة: رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
ههههههه

وبانتظار سماع القصه
ههههههههههههه
طيب هو ما في تكمله لانه كل يوم بنشوف أعجوبه جديده وآخر أعجوبه اليوم شفتها لما وصلت المدرسه
انا زي ما حكيتلك احنا مدرستين ثانوي للبنات جنب بعض ووسط المنطقه وشوارعها بتوصل احياء المحافظه ببعضها وقريبه على كل المناطق يعني لازم وضروري يكون في سيارة شرطه لحد ما تبدأ الحصص والكل يداوم الي صار يا ستي العزيزه انه الشرطه ضربت صحبه مع الشباب لا وايه وصلت انهم دخلوا الحرم المدرسي بعد شويه الشرطه قالوا كفايه لحد هنا طردوا الشباب من الشارع كله حتى في واحد ماشي بكل ثقه من جنب الشرطي نادى عليه الشرطي وكب عليه علبة كولا وقله ما اشوفش وجهك هون تاني يالله انقلع ، الشارع بقى فاضي تماما الشرطه عملت ايه بعد ما اعطت الشباب صابونه حطوا اغاني على اعلى صوت ويا بنت الايه
وصاروا هما الي يزبطوا حالهم مع البنات ويرموا ارقام تلفوناتهم قال يعني جايين يحافظوا على الامن صدق المتل الي بيقول حميها حراميها
ده طبعا الصبح لما روحنا ايه الي حصل ؟؟؟ لقينا الشباب بقسموا نفسهم على مدارس البنات الثانوي الي في المنطقه احنا عنا 5 مدارس ثانوي للبنات في المنطقه قال واحد بيقول لصاحبه بصوت عالي : انا مبارح كنت عند المدرسه الفلانيه .. اليوم دورك وانا باجي مكانك يعني مناوبه الشغله صارت ، رد عليه واحد بيقول لا انا وانت وفلان وفلان بنروح عند المدرسه الفلانيه وفلان وفلان وفلان بيروحوا عند المدرسه الفلانيه لحد ما قسموا حالهم على الخمس مدارس بعدها قال: بكره بنبدل المدارس . ياه يا نايت لو تشوفي حاجات ما بتخطر على بالك بعز البرد وحمة الشوب بيوقفوا 8 او 9 ساعات علشان بس يعاكسوا وبالنهايه بيرسبوا في المدارس تعيتهم لا والي ماشي ورا بنت حاط على موبايله بدي حبك شو قلتي

انا تعبت لحد هون بكفي لانه الحكي بهاذا الموضوع زي ما قلتلك طويل
من مواضيع : عاشقه محمد عطيه هنا صور لجميع سكان الارض دور على صورتك وردلي خبر
بدك تضحك هي شغلتنا
شعللها ........... شعللها
غرائب وطرائف الحيوانات
شيطان يقول للحاكم اتقي الله
24-08-2007, 01:43 PM
the night star
 
رد: مشاركة: رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه محمد عطيه رد: مشاركة: رد: مشاركة: مميزات الشباب فى الثانوية
ههههههههههههه
طيب هو ما في تكمله لانه كل يوم بنشوف أعجوبه جديده وآخر أعجوبه اليوم شفتها لما وصلت المدرسه
انا زي ما حكيتلك احنا مدرستين ثانوي للبنات جنب بعض ووسط المنطقه وشوارعها بتوصل احياء المحافظه ببعضها وقريبه على كل المناطق يعني لازم وضروري يكون في سيارة شرطه لحد ما تبدأ الحصص والكل يداوم الي صار يا ستي العزيزه انه الشرطه ضربت صحبه مع الشباب لا وايه وصلت انهم دخلوا الحرم المدرسي بعد شويه الشرطه قالوا كفايه لحد هنا طردوا الشباب من الشارع كله حتى في واحد ماشي بكل ثقه من جنب الشرطي نادى عليه الشرطي وكب عليه علبة كولا وقله ما اشوفش وجهك هون تاني يالله انقلع ، الشارع بقى فاضي تماما الشرطه عملت ايه بعد ما اعطت الشباب صابونه حطوا اغاني على اعلى صوت ويا بنت الايه
وصاروا هما الي يزبطوا حالهم مع البنات ويرموا ارقام تلفوناتهم قال يعني جايين يحافظوا على الامن صدق المتل الي بيقول حميها حراميها
ده طبعا الصبح لما روحنا ايه الي حصل ؟؟؟ لقينا الشباب بقسموا نفسهم على مدارس البنات الثانوي الي في المنطقه احنا عنا 5 مدارس ثانوي للبنات في المنطقه قال واحد بيقول لصاحبه بصوت عالي : انا مبارح كنت عند المدرسه الفلانيه .. اليوم دورك وانا باجي مكانك يعني مناوبه الشغله صارت ، رد عليه واحد بيقول لا انا وانت وفلان وفلان بنروح عند المدرسه الفلانيه وفلان وفلان وفلان بيروحوا عند المدرسه الفلانيه لحد ما قسموا حالهم على الخمس مدارس بعدها قال: بكره بنبدل المدارس . ياه يا نايت لو تشوفي حاجات ما بتخطر على بالك بعز البرد وحمة الشوب بيوقفوا 8 او 9 ساعات علشان بس يعاكسوا وبالنهايه بيرسبوا في المدارس تعيتهم لا والي ماشي ورا بنت حاط على موبايله بدي حبك شو قلتي

انا تعبت لحد هون بكفي لانه الحكي بهاذا الموضوع زي ما قلتلك طويل

ههههههههههههه

والله الله يكون فى عونكم

انا علشان الحاجت اللى زى ديه باكره اخرج

رغم انه معندناش كتير قوى زى ما عندكم كده

هههههههههههه

تسلمى حبيبتى

بس بيتهيالى المفروض تعملى موضوع اسمه يوميات متجددة من ايام المدارس

هههههههههه
من مواضيع : the night star ذكاء......
ملاحظات تلميذ!!!!!!!!
انذال
نكت على المااشى!!!
أسرار البنات الكيميائيه
25-08-2007, 03:55 PM
antanuo
 
رد: مميزات الشباب فى الثانوية

شكر لك على موضوعك الجميل
من مواضيع : antanuo فتلة
الحجر والرديو
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مميزات, الثانوية, الشباب, في

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
قواعد قبول الطلاب بكليات الجامعات والمعاهد
العلاج من حب الشباب
حب الشباب
هناك عدة عوامل تتكامل وتؤدى إلى ظهور حب الشباب
الشباب‏..‏ الدور الغائب والمهام المنتظرة‏!‏

مميزات الشباب فى الثانوية

الساعة الآن 05:04 PM