xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
التسجيل

جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

الحوار المفتوح

08-12-2007, 01:44 PM
super_H
 
جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

انا لقيت فكره حلوه فى احد المنتديات
وحبيت انقلهالكم علشان تستمعوا معايا بها
جدار منتديات حب جديد علشان ما اطولش عليكم فى الكلام وتتخنقوا منى
بصم بقى ساعات بنبقى نفسنا نكتب اى كلام ملهوش دعوه بى بعضه
نحط صوره جنب صوره ملهمش علاقه ببعض
او بمعنى تانى نشخبط
نشخبط بكلام شعر بكلام اغانى
اللى يجى على بالنا نكتبه
وهو ده الموضوه اللى جاى على بالك دلوقتى حالا اكتبه
صوره كلمات شعر او كلمات اغانى
اكله اى حاجه تخطر ببالك
المهم متفكرشى فيها خليها تخرج من قلبك
يا رب الموضوع يعجبكم
وانا هبدأ
من مواضيع : super_H هم يضحك وهم يبكى
تحب تكتب اهداء لمين واشمعنا الشخص ده بالذات ارجو التثبيت
اكتشف مدى قوة جهازك وبرنامج الحمايه اللى تستخدمه موقع رهيب
العدد الثانى من <<< مجلـــة حب جديد>>>
اغرب شئ صادفته فى حياتى انت كمان هتستغرب جرب وانت تعرف انى على حق
08-12-2007, 03:10 PM
اشقيت قلبي
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

احمٍ

~{[( لـوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍوٍل )]}~
من مواضيع : اشقيت قلبي زيارة بغيض ..
جديد × جديد
كيف تعرفت على منتدى حب جديد ..؟؟؟
جد .. ولا مسخـرهـ ..
علاقه بنت بمتزوج .. وش رايكم فيها ؟
09-12-2007, 02:33 AM
MOHAMED BASHA
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

تسلميلى يا سوبر على كلامك ومن سمعك
ده على رأى المثل
العلم نور ... والنور كهرباء..... والكهرباء خطر..... فلا داعى للعلم
هههههههههههههههههههههههه
من مواضيع : MOHAMED BASHA كتاب كفاحى لهتلر | حكمه هتلر فى اليهود
تحذير هاااااااااااام لكل بنات المسلمين وايضا شباب المسلمين
هام جدااااااااا كيف تختار الزوج والزوجه
يعنى ايه كلمه طزززززززز ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اعلانات اعلانات اعلانات كل شوية اعلانات !!!!!!!!!!!!!!!!
09-12-2007, 10:42 AM
اشقيت قلبي
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

الناس تحب المجاملات والابتسامه الزائفه وحتى لو قالت العكس !!
من مواضيع : اشقيت قلبي مذكراتي ..
˚◦ღ♡♥ஓ.بصمــات ترجـف الدمـع في عينـي ஓ♥♡ღ◦˚°
ابشرررررررررررركم انخطبت تعالووو باركولي ,,,,,,,,,,,,,,
كون قليل ادب ونحطك على الراس
الحب اوهام
10-12-2007, 08:54 AM
فهد المصري
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تجدها ضعيفة أمام الشهوات عظيمة أمام المعاصي


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما ترى المنكر ولا تنكره ...وعندما ترى الخير فتحتقره


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تدمع عينك لمشهد مؤثر في فيلم ...بينما لا تتأثر عند سماع القرآن الكريم


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تبدأ بالركض خلف دنيا زائلة ...بينما لم تنافس أحدا على طاعة الله


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تتحول صلاتك من عبادة إلى عادة..ومن ساعة راحة إلى شقاء


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
إن رأيت في نفسك قبول للذنوب ..وحب لمبارزة علام الغيوب


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما لا تجد لذة العبادة .. ولا متعة الطاعة


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تمتلئ بالهموم وتغرقها الأحزان ...وأنت تملك الثلث الأخير من الليل


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تهدر وقتك فيما لا ينفع ..وأنت تعلم أنك محاسب فتغفل


.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
عندما تدرك أنك أخطأت الطريق ...وقد مضى الكثير من العمر



.•: ¨` :•ابكي على نفسك.•: ¨` :•.
بكاء المشفق .. التائب.. العائد ...الراجي رحمة مولاه..وأنت تعلم أن باب التوبة مفتوح ما لم تصل الروح إلى الحلقوم
من مواضيع : فهد المصري
10-12-2007, 01:39 PM
super_H
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

غلطت لما اتخليت عن مبدأ
من بعيد لبعيد
صباح الخير يا جارى انت فى حالك وانا فى حالى
هو ده الصح اليومين دول
انا حاسه انى مخنوقه ومش طايقه نفسى
مش قادر اقول اد ايه
صعبان عليا نفسى
ربنا يسامح اللى كان السبب
من مواضيع : super_H لو فاكر نفسك طويل حبيتن خش وشوف وانت تتعقد
هل تقبلين بقانون جديد يمنع زواج الرجل باكثر من واحده
ارسيلك على بر عايش ولا ميت يا عم
تقبل او تقبلى تتجوز واحده اصغر منك وانتى تقدرى تقبلى الوضع ده
امتحان للعضاء الجدد والحاليين اللى هيجاوب هديلوا جنيه ونص يلا ان شالله مع عن حد حوش
10-12-2007, 05:01 PM
MOHAMED BASHA
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

ساعات كتير بنسئ الظن ودايما بنقدم سوء الظن على حسن الظن
وللاسف كتير اوى بناخد بالظاهر ومابنعرفش الباطن فيه ايه
ياريت لو نراجع نفسنا شويه
ان بعض الظن إثم ياريت لو نخلى عندك ثقه فى الله ونحاول ولو نفكر شويه بطريقه مختلفه ونحاول نفهم غيرنا
ونخلق ليهم الاعزار كمان بس
لو كنا فعلا بنحبهم وبنعزهم
المفروض ان الواحد يفكر بقلبه ويحس بعقله
ومش يمشى مع التيار وخلاص ويقول كلهم زى بعض
صوابع الانسان مش زى بعضها وزى مافى حلو فى وحش
والايام تثبت اذا اراد الله
من مواضيع : MOHAMED BASHA يعنى ايه كلمه طزززززززز ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اعلانات اعلانات اعلانات كل شوية اعلانات !!!!!!!!!!!!!!!!
هام جدااااااااا كيف تختار الزوج والزوجه
جمـــل لا تقـــــال الا في البيـــوت المصـــــــرية
عبــــــــــــــــرة ............... تـــــدمع لهــــا العـــــين
11-12-2007, 12:04 AM
super_H
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

سعات مينفعش نقدم حسن الظن لان اللى بيكون حاصل ميتفهمش غير بسوء الظن
وسعات الظاهر بيكون زى الباطن
والمبررات والاعذار
مبتبقاش ليها مكان
ولو حاولنا نمشى ورا قلبنا فقط يبقى هنضيع
احنا فينا عقل لازم نفكر بيه
ومبنمشيش ورا التيار
لان مش بسبب ومن غير سبب
هنمشى
اكيد فى شئ بيجرفنا للتيار وهو السبب اللى خلانا منتمسكش بمكان بعيد عن التيار
والصوابع فعلا مش زى بعضها
لكن الافعال هى اللى بستثبت دى ولكل فعل رد فعل
مينفعش حد يشتم والتانى ميردش مينفعش حد يقتل والتانى ميدفعش
من غير ما يفكر ده رد فعل طبيعى بيبقى ناتج عن الموقف

هتقتلنى هحوش ودافع عن نفسى
واكيد مش هقدم حسن النيا واقول ده عاوز يخلصنى من حياتى علشان شايفتنى تعبان او مش مستريح
حسن او سوء النيه بيبقى نتيجه او رد على الموقف
ممكن يكون رد مبالغ فيه لكن اكيد
بيبقى ناتج عن صدمه
مفيش حد عاوز يعادى حد
من مواضيع : super_H 10 اشياء لن يسألك الله عنها
سيتم غلق الموضوع لبعد رمضان ولنتجه جميعا الى المسابقه الرمضانيه
تعرف ان اول حرف من اسمك تقدر تعرف شخصيتك منه مش مصدق جرب بنفسك
مين اللى تقوله الى سله المحذوفات فى حياتك
لو فاكر نفسك طويل حبيتن خش وشوف وانت تتعقد
11-12-2007, 12:17 AM
MOHAMED BASHA
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

ليه لما بنزعل ونغضب بيكون بسرعه جدا ان لم يكن باقصى سرعه
وليه لما بنسامح ونتصالح بيكون باقصى بطئ ممكن
ليه ما بنحاولش نسامح وننسى اللى فات حتى واذا كان من الصعب نسيانه
ليه ما بنحاولش نفتح صفحه جديده ونغير من اللى فات
ليه لازم تكون حياتنا كلها فرح وسعاده بدون مشاكل
ولو حصل اى مشكله سواء كبيرة او صغيرة بنقول الدنيا وقفت لحد هنا وماينفعش نكمل
ونقول الناس كلها وحشه وزى بعضها
ليه وليه ومليون الف ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
وليه بنخليش قلبنا ابيض وصافى لله
حتى ولو اى حد جرحنا سواء هو او احنا اللى غلطانين
وليه بنفضل شايلين جوانا السواء او الزعل او الغضب او او او او .... لييييه
ده كان فى صحابى ايام الرسول صلى الله عليه وسلم بيقول كل يوم قبل ما ينام
اللهم لا تجعل فى قلوبنا غلا للذين امنوا
واحنا يا بنقول ربنا ينتقم منك يا ربنا يسامحك يا حسبى الله ونعم الوكيل
ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من مواضيع : MOHAMED BASHA يعنى ايه كلمه طزززززززز ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
عبــــــــــــــــرة ............... تـــــدمع لهــــا العـــــين
اعلانات اعلانات اعلانات كل شوية اعلانات !!!!!!!!!!!!!!!!
تحذير هاااااااااااام لكل بنات المسلمين وايضا شباب المسلمين
كتاب كفاحى لهتلر | حكمه هتلر فى اليهود
11-12-2007, 12:28 AM
super_H
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

ليه اصلا بنخدع ونقول قدمه حسن النيه
ليه مفروض اانك تغلط واللى ادامك بس هو اللى يسامح ليه تغلط اصلا ومتخفش على مشاعر اللى ادامك
ليه كل حاجه حلوه لازم نقلبها وحشه
ليه كل انسان شايف نفسه مش غلطان وان قصده كان خير
ولما بنقول ربنا يسامح ده مش بيدل على كره دى دعاء له يعنى برده مهوش راح وخلاص اللى جوانا من نحيته كله ضاع
بس مش زى الاول مينفعش مينفعش
اننا نقول كلام ونستنى من اللى ادمنا انه يتفهم
وميثورشى وانه يفضل باقى على عوده مره تانيه
وانت ذات نفسك مهمكش اذا كان كلامك ده ضايقه او اى حاجه
ولما بتحصل مشكله بيبقى رد الفعل على اد المشكله
ولما يبقى الصديق غالى بيبقى مضاعف 10 مرات
اما لما يبقى الصديق عادى
بيبقى ولا كانه قال حاجه وبتمشى عادى
وليه بقى مستنى من اللى ادامك يسامح وانت ذات نفسك مهمكش اذا كان يقدر ولا لا وبرده قدرت تعمل اللى زعله
ليه لما حد بيحس انه اتخدع التانى بيقوله
مكنشى قصدى
طيب اهو انت كلامككان جارح ومكنتش تقصد
وهو كمان رد فعله كان جارح ومكنشى يقصد
مينفعش تحاسب حد قبل ما تحاسب نفسك وتحط نفسك مكانه
من مواضيع : super_H لو فاكر نفسك طويل حبيتن خش وشوف وانت تتعقد
اغرب شئ صادفته فى حياتى انت كمان هتستغرب جرب وانت تعرف انى على حق
عايز تعرف الممثل اللى انت بتحبه يهودى ولا لا ادخل وانت تعرف ارجو التثبيت
تعلم ا ثقافه الردود
لو حد قالك مبروك يبقى بيدعى عليك
11-12-2007, 12:40 AM
MOHAMED BASHA
 
رد: جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

انا ملاحظ انك بتردى عليا يا سوبر
اولا شكرا لاهتمامك
ثانيا انا عمرى ما خدعت حد ولا بسمح لحد يخدع اى حد قدامى
وانا برضو حاسبت نفسى وكمان مابحسبش التانى بس عايز اشوف انا كنت ايه وبقيت ايه بالنسبه له دلوقتى
انا اذا كنت غلط فانا اعترفت بغلطى اذا شوفتى فضفضتى واذا هو غلط فانا مقدر ده ومزعلتش منه بس كان زعلى على نفسى اكتر من اى حاجه تانيه
انا عايز اعرف بس اخر اللى انا فيه ده ايه
هل هنفضل على كده ؟ولا هنرجع زى الاول؟ولا عمرنا ماهنرجع زى الاول ؟ ولا اييه؟؟
انا عايز افهمه بس هو مش مدينى فرصه واحده بس انا هروح اجرب تانى معاه وعلى الله يفهم قصدى كويس
بس انا كنت عايز رد على اسئلتى دى منه
ودى فعلا مشكله حصلت معايه بجد ومش مجرد كلام وبس
وللاسف هى اكبر مشكله حصلت ليا من فترة
شكرا مرة تانيه لاهتمامك يا سوبر
من مواضيع : MOHAMED BASHA هام جدااااااااا كيف تختار الزوج والزوجه
اعلانات اعلانات اعلانات كل شوية اعلانات !!!!!!!!!!!!!!!!
من فضلك ... زد من سرعتك في القراءة .. لكن كيف ؟!!!!!!!!
جمـــل لا تقـــــال الا في البيـــوت المصـــــــرية
يعنى ايه كلمه طزززززززز ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
 

الكلمات الدلالية (Tags)
منتديات, حب, جدار, جديد, يس, وشخبط

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
ماتت بسبب منتديات نيوحب
شروط واحكام وقوانين منتديات حب جديد
مطلوب خبير منتديات

جدار منتديات حب جديد خش وشخبط

الساعة الآن 01:37 PM.