xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > مالتى ميديا > الالبومات العربية mp3 - اغانى مصريه

الحق اغنيه تامر عاشور ليا فيك ..بس حاااااااااااسب مش صوته دى اميره؟؟؟؟

الالبومات العربية mp3 - اغانى مصريه

22-07-2008, 10:23 AM
nokia2020
 
]دى الاغنية اللى كنت بدور عليها
من مواضيع : nokia2020
23-07-2008, 01:22 AM
hema25_hema25
 
مشكوووووووووووووور
من مواضيع : hema25_hema25
23-07-2008, 05:24 AM
rosey86
 
thnxxxxxxxxxx
من مواضيع : rosey86
23-07-2008, 10:38 PM
r&r
 
شطوووور الحلو اللي حط الاغنية

طبعاً ما دخلت هذا المندي الا عشان طلع من غوغااااال

هع هع هع هع

يعني تعيشوا تشوفوني ادخل ثاني

على قول المثل مووت ياحماااار

والحمار من الأرض

والأرض من الطبيعة

والطبيعة جميلة

وجميلة دي بنت الجيران

والجيران ياطيبين يا عيال ،،، تيــــــتـ

وتيت تعبر عن دقة الموبايل

والموبايل محتاج كرت

والكرت يعني دوام

والدوام يعني نكد

والنكد عكسة انك تكون مبسووووط


<<<< هذا شعوري لما لقيت الأغنية

هع هع هاع

باي
من مواضيع : r&r
23-07-2008, 10:39 PM
r&r
 
طيب حلو

شطوووور
من مواضيع : r&r
24-07-2008, 01:44 PM
e_s_l_a_m
 
شكر اوى اوى اوى اوى
من مواضيع : e_s_l_a_m
24-07-2008, 03:25 PM
salma magdy
 
thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks
من مواضيع : salma magdy
24-07-2008, 05:53 PM
simsimsim
 
thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
من مواضيع : simsimsim
25-07-2008, 12:35 AM
محمدبسام
 
شكررررررررررررررررررررررر رررررررررا
من مواضيع : محمدبسام
25-07-2008, 02:19 AM
0507610699
 
شكررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررا
من مواضيع : 0507610699
25-07-2008, 02:56 PM
sammooor
 
مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووور بس انشالله بعد الرد تتحمل
من مواضيع : sammooor
25-07-2008, 03:19 PM
شييييييييييكو
 
شكراااااااااااااااااااااا ا
من مواضيع : شييييييييييكو
25-07-2008, 04:04 PM
ahmed_tito_2010
 
thankssssssssssssssssssssssssssssss
من مواضيع : ahmed_tito_2010
25-07-2008, 06:46 PM
MEMO ATEF
 
مششششششششششششششششكور
من مواضيع : MEMO ATEF
26-07-2008, 11:30 PM
alytrick
 
thnx
من مواضيع : alytrick
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أيا, لص, اميره؟؟؟؟, الحق, اغنيه, تامر, بص, حاااااااااااسب, يد, سنته, عاشور, فيك

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

الحق اغنيه تامر عاشور ليا فيك ..بس حاااااااااااسب مش صوته دى اميره؟؟؟؟

الساعة الآن 06:52 AM.