xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح
التسجيل

هل تمتلك حقا الاجابة عن هذه الاسئلة؟؟؟

الحوار المفتوح

03-08-2008, 03:35 PM
غزالة المحرق
 
Talking هل تمتلك حقا الاجابة عن هذه الاسئلة؟؟؟

بدأ الامر ذات ليلة حين ادرنا علبة المياه الفارغة
بحثا عن حقائق و خفايا لا نعلمها في اقرب الناس ..

لعبة الحقيقة و ما أقساها أحيانا:
لا أبحث هنا عن أجوبة مثالية و انما عن انعكاسات لافكاركم الداخلية

و قناعاتكم الضميرية و رضاكم النفسي كبشر لا كملائكة و ليس منكم ملاك ..

متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟

لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟

نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟

لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟

تذكروا لا ابحث عن المثالية في الاجابات

أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟

أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟

و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟

لكم أن تضيفوا الاسئلة و لكم ان تجيبوا انفسكم بعيدا عن زركشات الردود

شكرا لاصغائكم
من مواضيع : غزالة المحرق O?°· (ياخراااااااااااااابى ياختــــــــى ) ·°?O
أيهما أجمل قلب يحبك أم عين تحترمك؟!
اكيد محدش هيقدر يجاوب علي الاسئله دي
¦x¦• اتدري من هو احقر انسان •¦x¦¦x¦•
اعلان للفقراء فقط
03-08-2008, 03:39 PM
غزالة المحرق
 
متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟
من اسبوووع لانى انخدعت فى اعز الناس لى
لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟
اكييد طبعا مع اهلى ما اقدر اعييش من غيرهم
نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟
بعد نفس الشى
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟
لا طبعا الفلووس تروح وترجع لاكن الربع اذا راحوا ما يرجعووون اكييد اخسر الفلووس ولا انى اخسر اعز ربعى


أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟
لا طبعا زواااج الحبيب
أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟
لا هااى ولا هااى لانهم كلهم غاليين على
و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟
اكييد اصدقاااء
من مواضيع : غزالة المحرق اذا خيرت بين زوج فقير وسيم وآخر غني وغير مقبول الشكل فمن تختارين؟
حط نفسك في هذا الموقف وجاااوب بصراحه ؟؟؟
اي موقع اباحي يتفتح بكلمه......
انت ماتذكر حناني وكيفـ كنت آشري رضااكـ ...
انت انسان،، ولكن هل تعرف المعنى الحقيقى لكلمه انسان
03-08-2008, 09:03 PM
اشقيت قلبي
 
متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟

من فتره لما جلست بيني وبين نفسي واستوعبت ان اختي بتسافر قريب .. لمده طويله هي واقرب اخ لي ..

لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟

اعيش برا ...

نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟

اعيش برا كمان ..
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟

لو في عندي صدق 3 اصدقاء ..
مستحيل اخسرهم
والفلوس عادي اخسرها ..

تذكروا لا ابحث عن المثالية في الاجابات

طيب ههههههههههههههههه

أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟

رضا الوالدين


أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟

والله انا مأذيه الكل ..
و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟

شخصيات وهميه !!!!!!

من مواضيع : اشقيت قلبي **مـقـتـطـفـات مـن تجربه إنـســــــان**
وسامي يكتمل بحضور اصدقائي .. (( الساحره المصريه )) تفضلي
خلونا نعرف ليه اخ مواطن يكتب باللون الاحمر !
جد .. ولا مسخـرهـ ..
اهداء الى hard2love
06-08-2008, 08:05 PM
دمعة وفاء
 
متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟
من فتره بعيده شوي لان حسيت اني ضيعة ثيقة انسان عزيز علي فيا
لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟
اعيش مع أهلي في أوروبا
نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟
لا افضل البقاء في بلدي و العيش وصت أهلي
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟
اكيد الفلوس لان المال يتعوض بس الانسان لا وخاصه لما يكون صديق


أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟
رضي الوالدين
أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟
لا هذا ولاذاك كلاهما غالي
و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟
أصدقاء

شكرا أخت غزالة المحرق علي الموضوع
تقبلي مروري
من مواضيع : دمعة وفاء مــاذا لـــو أكــتـشـفـت أن طـفلـك لــيــس طـفـلك ....؟؟؟؟؟
الرجاء من كل من يقدر ...........
دقيقه رجاء لعل الموضوع يفيدك
هذا واقعنا مع الأسف(تضامن مع الشعب الصامد)
مبارات كرة قدم
21-09-2008, 02:15 AM
احمد عبود 2000
 
اولا واسف لان دى اول مراسلة مفيش عضو يقول عن نفسه افضل عضو واللى مو عاجبه ....؟ يسيب الناس تحكم . الاجابات وبمنتهى الواقعية بكيت اخر مرة منذ اسبوعين عندما سافر اخى . وافضل البقاء مع اهلى فى بلدى اجمل البلاد . افضل الخسارة المادية مش لانى عندى المال ولكن الاصحاب على الاقل اصحابى ما يتقدروا بمال افضل زواج الحبيب مع جهد فى محاولة ارضاء الوالدين بحبيبى .ولااحب إيذاء احد .اصنفهم الى اصدقاء وايضا انعكاسات على حسب جوهر العضو لان صوابع اليد مش زى بعضها . وشكرا على الموضوع وياريت تتقبلى مرورى وتردى على اجاباتى وتفضلى غزالة المحرق بوافر الاحترام والتقدير على مواضيعك المعروضه كلها شيقة ولهل هدف واسالك لماذا كل هذا الحزن فى كلماتك يا غزالة . احمد عبود . عضو جديد لانج .
من مواضيع : احمد عبود 2000 قضايا وملفات الشرق الاوسط والدول المحتلة
21-09-2008, 03:10 AM
احمد عبود 2000
 
ahmedkalbelased@yahoo com

انتظر ردود الغزاله على اجاباتى واكون ممتن لها .
من مواضيع : احمد عبود 2000 قضايا وملفات الشرق الاوسط والدول المحتلة
21-09-2008, 10:53 AM
MOHAMED ONLY ONE
 
Eyelove

متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟
من 3شهوووور تقريبا
عندما انخدعت فى انسانه كانت هيه كل حياتى..

لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟
اكيد مع اهلى انا مقدرش اسيبهم
بس نار البلاد اهون من نار البعاد
نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟
معاهم مش هسيبهم..
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟

اولا تولع الفلوس انا افضل اكووون شحات وممعيش فلوس
بس معايا اصدقاء بحبهم وبيحبونى..
وعلى رأى المثل
الصديق قبل الطريق..

أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟
اكيد زوج الحبيب بس لازم يكوووون مع رضا الوالدين مينفعش اعمل حاجه من غير رضاهم!!

أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟
اكيد انى أذى حد مش سهل فى حياتى
وبعدين دى مش من سلوكيات الشخص المسلم!!
ولا أيـــــــــــه..

و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟
كلهم اخواتى مش اصدقائى!!

شكرااا لموضوعك وأسئلتــــك الجميله
يا غزاله وانتى فعلا غزووووووله شقيه...

اخوكى فى الله
مــــــودى
2008



من مواضيع : MOHAMED ONLY ONE حوار بين ذكر وانثى...........................ماذا يقال؟
مفيش كلمه توصف حُـــبى ليـــك
وداع يامـــن احببت <مــــــودى>
مــــــودى الحزين
هناك أشياء { لم } و { لن } تحلم بها ..
21-09-2008, 08:44 PM
no_wonder
 
متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟
اخر مرة بكيت كان من 5 ايام وكنت بصلى وحسيت وقتها ان ربنا مش راضى عنى
لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟
اختار اعيش مع اهلى طبعا وبعدين هما رايحين حته وحشة؟

نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟
ماقدرش اعيش من غيرهم
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟
اختار اصحابى بس المشكله مش ليا اصحاب اصحاب اضحى عشانهم
فهختار المليون جنيه

أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟
رضا الوالدين بدون تفكير

أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟
ولا احد لكن لو لازم اى بنى ادم الا امى
و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟
انا لسة جديدة فمش اصدقاء لسه لكن مع الوقت هايكونوا اصدقاء واكتر كمان
موضوعك جميل جدا جدا
واسعدنى انى اشارك فيه
من مواضيع : no_wonder تعالوا نتذوق الفن...!!!
أرجو من كل المسلمين المشاركة
17-10-2008, 01:02 PM
غزالة المحرق
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عبود 2000
اولا واسف لان دى اول مراسلة مفيش عضو يقول عن نفسه افضل عضو واللى مو عاجبه ....؟ يسيب الناس تحكم . الاجابات وبمنتهى الواقعية بكيت اخر مرة منذ اسبوعين عندما سافر اخى . وافضل البقاء مع اهلى فى بلدى اجمل البلاد . افضل الخسارة المادية مش لانى عندى المال ولكن الاصحاب على الاقل اصحابى ما يتقدروا بمال افضل زواج الحبيب مع جهد فى محاولة ارضاء الوالدين بحبيبى .ولااحب إيذاء احد .اصنفهم الى اصدقاء وايضا انعكاسات على حسب جوهر العضو لان صوابع اليد مش زى بعضها . وشكرا على الموضوع وياريت تتقبلى مرورى وتردى على اجاباتى وتفضلى غزالة المحرق بوافر الاحترام والتقدير على مواضيعك المعروضه كلها شيقة ولهل هدف واسالك لماذا كل هذا الحزن فى كلماتك يا غزالة . احمد عبود . عضو جديد لانج .
اهلا وسهلا بيك يا حماااده نورت المنتدى اولا اجوبتك كلها عجبتنى ثانيا انا طبيعتى حزينه فكل كلامتى لازم تكووون حزينه بس دى يعنى مش انتى مبضحكش ابدا بالعكس والله انا بضحك على طووول بس ع حسب يعنى بس بحب احيانا اختااار المواضيييع لحزينه بس دا السبب وتحيااااااتى لك يا حماااده
من مواضيع : غزالة المحرق اليك دماء قلبي
رتـــــب الكلمـــــــات حسبَ وجهة نظــــــــــركَِ
القلوب انواع فماهو نوع قلبك؟
نعم كبــــرنا ولكــن!!
""".... اختبررر نفسكـ...."""
17-10-2008, 07:37 PM
maha_mickey
 
متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟
امبارح ..لتعب والدتي ..
لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟
بلدي طبعا
نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟
بلدي طبعا
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟
المليون اكيد
أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟
رضا الوالدين
أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟
ولا شئ منهم ..
و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟
ليس جميعهم اصدقاء ..و لكن معظمهم زملاء


شكراا كتير علي الاسئلة و الموضوع جميل جداااااااااا ..
من مواضيع : maha_mickey ماهو الجرح ....؟؟؟
ماذا تفعل؟؟ إن ضل بك الطريق..
خالص جداااااااا(للمصريين)
اتكلم من قلبك_ادخل علشان تعرف كل عضو بيفكر ازاي_وتتكلم معاه بصراحة_ وتعرف حزنه و فرحه
عاوز تقلع عن التدخين في 5 ايام ؟؟و عاوز تعرف اخطار التدخين ؟؟ ادخل واعرف..
19-10-2008, 03:17 PM
mizooo0
 
متى بكيت اخر مرة و لأجل ماذا؟؟
امبارح لتخلى اقرب الناس ليا وهو صديقى..

لو خيرت بين العيش مع اهلك في اوروبا او امريكا أو البقاء في بلدك... ماذا تختار؟؟
بلدي طبعا
نفس السؤال بالأعلى دون أهلك ؟؟
بلدي طبعا
لو خيرت بين خسارة مليون دولار أو خسارة اعز 3 اصدقاء لك .. ماذا يكون اختيارك؟؟
المليون اكيد بس بالى انا شفته امبارح من اعز صديق ليا انا مستعد اخسر اى حد دلوقتى معدتش تفرق
أيهما تختار زواج الحبيب أم رضا الوالدين ان رفضا ذلك الزواج؟؟
رضا الوالدين
أيهما أسهل في حياتك الواقعية: ايذاء أمك في الكلام أم زميلك أو زميلتك في العمل او الدراسة؟؟؟
ولا شئ منهم ..
و اخيرا: كيف تصنف الاعضاء هنا في المنتدى؟ أصدقاء أم شخصيات وهمية أم انعكاسات الكترونية؟؟
فعلا الى الان وبصراحه لم احس بصديق لي
من مواضيع : mizooo0 مـــأَســــــــــ new7ob ـــــــــــنـجـر
هذة مسرحية الحياة و هذة مشاهدها و نحن ابطالها
خيانه صديق لصديقه (قصتى مع اقرب الناس لى )
ازاى عرفت طريق المنتدى يا اعضا المنتدى؟
انت من المنصوره او كليتك هناك اذن انت المطلوب
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الاجابة, الاسئلة؟؟؟, تمتلك, حقا, عن, إم, هذه

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
تساؤل لا ادري الاجابة عليه
سؤالين للجنسين ارجو الاجابة بصراحة....
الاجابة البريطانية لفراري وصلت وهذه المرة بدون رحمة
" لأن إسرائيل تمتلك القنبلة الذرية فهي تمارس الأبارتايد"

هل تمتلك حقا الاجابة عن هذه الاسئلة؟؟؟

الساعة الآن 04:01 AM.