xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > المنتدى الادبى

الحب نهايته جرح ليه؟؟

المنتدى الادبى

17-09-2008, 04:29 AM
العاشقه للحب2
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روميو سندريلا
الميه رجعت لمجاريها في حد ذاته .. اهه من اهات الحب.. بصي معني الكلمه .. يا خبر ابيض هو الجسم يستحمل الحب ده..ده هيفضل ولهان طول اليوم..من اول مينام لغاية ميصحي ومن اول ميصحي لجد مينام
ماهو المياه رجعت لمجاريها .. هو انتي مدرستيش الدوره الدمويه للحب.. هي دوره صعب شويه...... بتبتدي من القلب وبعد كده الدوره بتلف .. بس بتفرم اي حاجه قدامها من كبر الشعور بالحب زي الكهربا لما يكون فولتها عالي 50000 فولت وبعدين تمشي في سلك نص ملي .. مش هيستحمل التيار .. ولا تتوقف دوره الحب بان السلك اتحرق... و حتي لو القلب نفسه توقف..انا مش قادر اوصفلك الدوره .. لان الاساتذه قالوا لا ينصح بان يشرح هذه الماده واحد بيحب.. لانه قلبه مش هيستحمل وجسمه هيتنفض وهيسخن ويحس بقشعريره الحب ووله وذهول وانصراف عن الناس... ويتمني يقعد لوحده يفكر في حبيبته ....و مش هيقدر يكمل المشاركه دي
هههههههههههههه
ادعيلى بقى لو كان صادق معايا ربنا يتمم على خير ونتجوز
وبعد كده نبقى نشوف موضوع الدوره الدمويه للحب
وانا بحب الدوره الدمويه وبعز الرئه والنبض والقلب
من مواضيع : العاشقه للحب2 كلام رومانسى جدااااااااااا
عمرى حسيت ابتدا من يوم ماشوفت عنيك
احببتك كما لم احب احد قبلك ...
ادخل ومش هتندم تحفه بجد
الحب نهايته جرح ليه؟؟
17-09-2008, 04:32 AM
العاشقه للحب2
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روميو سندريلا
فعلا هو قليل الادب ومترباش.. بس مش مشكله مدام هي قالت انها هتربيه .. وهو راضي انه يتربي في الهنا
لالالالالالالالالالا
انا مش هربى حد
فى حد يربى حبيبه برضه غير على الحب
هو الحمد لله انا كده تمام وكل حاجه بقت زى الفل
من مواضيع : العاشقه للحب2 الى من ملكنى بقلبه
كلام من قلبى
عمرى حسيت ابتدا من يوم ماشوفت عنيك
كلام رومانسى جدااااااااااا
احببتك كما لم احب احد قبلك ...
18-09-2008, 01:08 AM
روميو سندريلا
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العاشقه للحب2
لالالالالالالالالالا
انا مش هربى حد
فى حد يربى حبيبه برضه غير على الحب
هو الحمد لله انا كده تمام وكل حاجه بقت زى الفل
ههههههههههههههههههههه
لا مش عاوزينها زي الفل... احنا عاوزنها فل اصلي
من مواضيع : روميو سندريلا سندريلا 1
في حب مصر
سؤال سهل في الحب
18-09-2008, 02:23 AM
العاشقه للحب2
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روميو سندريلا
ههههههههههههههههههههه
لا مش عاوزينها زي الفل... احنا عاوزنها فل اصلي
هههههههههه
ان شاء الله هتبقى فل اصلى
من مواضيع : العاشقه للحب2 عصر الخيانه والالم
عمرى حسيت ابتدا من يوم ماشوفت عنيك
الى من ملكنى بقلبه
ادخل ومش هتندم تحفه بجد
كلام من قلبى
21-09-2008, 02:44 AM
روميو سندريلا
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العاشقه للحب2
هههههههههه
ان شاء الله هتبقى فل اصلى
مشيءه الله فوق كل شيء .. انا واثق من الله
من مواضيع : روميو سندريلا سندريلا 1
في حب مصر
سؤال سهل في الحب
21-09-2008, 03:28 AM
العاشقه للحب2
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روميو سندريلا
مشيءه الله فوق كل شيء .. انا واثق من الله
الحمد لله كما ينبغى لجلال وجهه وعظيم سلطانه
الحمد لله على كل حال
من مواضيع : العاشقه للحب2 ادخل ومش هتندم تحفه بجد
اجمل احساس
كلام رومانسى جدااااااااااا
الحب نهايته جرح ليه؟؟
احببتك كما لم احب احد قبلك ...
21-09-2008, 07:26 AM
ساره@SARA
 
بجد يا عاشقه الاحساس بضياع الحب احساس صعب جدا كأ نك في قصر عالي فوق السحا ب وفجأ ة تلاقي كله ده سراب المهم انك مش انتي اللي خنتي وبعتي لان صدقيني انك تعيشي وانتي حاسه انك خاينه وغداره اصعب كتييييير من انك تكوني متخانه ومغدور بيكي بس ده عند اللي بيحسوابس اكيد ربنا هيخلص حقك منه واكيد هتلاقي قلب يقدر حبك ويبنيلك القصر علي الواقع
من مواضيع : ساره@SARA ماذا.......... أفعل؟؟؟؟!!!!!!
ايعطي الحب حياه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماذا تكون يا فارسي المصون؟؟؟؟؟؟؟
أناااااا............
غريب انت ايها القلب!!!
21-09-2008, 07:36 AM
العاشقه للحب2
 
شكرا ليكى يا ساره علىالمرور وعلى الكلام الجميل جدا
من مواضيع : العاشقه للحب2 عمرى حسيت ابتدا من يوم ماشوفت عنيك
كلام رومانسى جدااااااااااا
احببتك كما لم احب احد قبلك ...
عصر الخيانه والالم
كلام من قلبى
21-09-2008, 11:34 PM
روميو سندريلا
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ساره@SARA
بجد يا عاشقه الاحساس بضياع الحب احساس صعب جدا كأ نك في قصر عالي فوق السحا ب وفجأ ة تلاقي كله ده سراب المهم انك مش انتي اللي خنتي وبعتي لان صدقيني انك تعيشي وانتي حاسه انك خاينه وغداره اصعب كتييييير من انك تكوني متخانه ومغدور بيكي بس ده عند اللي بيحسوابس اكيد ربنا هيخلص حقك منه واكيد هتلاقي قلب يقدر حبك ويبنيلك القصر علي الواقع
مع ان سنك صغير .. لكن قلبك كبير.. ورايك حكيم .. حابب اننا نكون اصدقاء.. وياريت تقراي الرد اللي جاي
من مواضيع : روميو سندريلا في حب مصر
سندريلا 1
سؤال سهل في الحب
21-09-2008, 11:34 PM
روميو سندريلا
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ساره@SARA
بجد يا عاشقه الاحساس بضياع الحب احساس صعب جدا كأ نك في قصر عالي فوق السحا ب وفجأ ة تلاقي كله ده سراب المهم انك مش انتي اللي خنتي وبعتي لان صدقيني انك تعيشي وانتي حاسه انك خاينه وغداره اصعب كتييييير من انك تكوني متخانه ومغدور بيكي بس ده عند اللي بيحسوابس اكيد ربنا هيخلص حقك منه واكيد هتلاقي قلب يقدر حبك ويبنيلك القصر علي الواقع
كلامك جميل يا ساره .. انا اسف علي المداخله.. ولكن جذبتي رائحه الورد وشذي العطر الاخاذ.. انا عاوز اقول ممكن يكون حب من طرف واحد .. وانا اعتقد ان عنتر لو كان حاسس ان عبله موش عاوزاه مكنش قاتل من اجلها.. وهي كمان لو كانت بتحب واحد تاني كانت سابته.. اذا ربما حب العاشقه كان وهم.. او كان من طرف واحد.. وانا واثق من انها.. لا ترضي لنفسها حب من طرف واحد.. ولا حبيبها الذي باع.. هو السؤال الوحيد هنا .. يا ساره انا عاوز العاشقه او غيرها تقول لحبيبها المزعوم ..لما انت مش واثق من مشاعرك بتحب ليه .. وبتصرح ليه وبتجرح الناس ليه.. روح لحالك .. وانت مش ماسوف عليك.. ولا تستاهل الابيات دي.. مع اني قلبي بيحبك برده .. لكن الحق حق والحب كله حقوق.. وربنا اللي بيحب الناس اسمه الحق .. لكن متمنعش عيني من البكاء.. لان البكاء بريد القلب .. وانا واثق من قلبي.. مخلص ومبيتغيرش.. ومتمنعش لساني من خواطره الجميله .. لكن حابب انك متقراش الخواطر دي ..الناس هي اللي تقراها بس .. لكن انت متستاهلهاش.. مع حبي المستمر وتقديري.. لمشاعر عاشت فتره وكانت جميله
عاوز اسمع رايك يا ساره.. مع انك مش هتمري هنا تاني.. لكن علي راي المثل .. لله يا زمري
من مواضيع : روميو سندريلا سؤال سهل في الحب
في حب مصر
سندريلا 1
22-09-2008, 03:06 AM
روميو سندريلا
 
هل عرفتي الان ليه الحب نهايته جرح.. لان احنا بنلعب بسلاح الحب .. فيجرحنا.. عشان كده بجد بقولها من قلبي .. وهفضل اقولها ..ياريت متلعبوش بالكلام الجميل بين السالب والموجب.. الا اذا كنت حابب .. او حتي لو مشروع حب.. لا تعبث بالكلمات حتي لا تجرحك.. او تطعنك .. او تقتلك لو كنت غشيم في الحب
من مواضيع : روميو سندريلا في حب مصر
سندريلا 1
سؤال سهل في الحب
23-09-2008, 12:17 PM
ساره@SARA
 
كلمات جميله ياروميو والاجمل الاحساس وكمان رأيك سليم ماتبكيش علي حد باع واديني مريت
من مواضيع : ساره@SARA ايعطي الحب حياه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.................أبدا .................
ماذا.......... أفعل؟؟؟؟!!!!!!
أناااااا............
غريب انت ايها القلب!!!
23-09-2008, 05:36 PM
السونس
 
الحب الصادق كالقمر عندما يكون بدراً والكسوف هو نهايته عندما يلاقي غدراً ....

تسلم يا العاشقه للحب على الموضوع اللي أكثر من حلووووو
من مواضيع : السونس بكره هتعرف........
24-09-2008, 01:18 PM
العاشقه للحب2
 
شكرا ليك يا سونس على مرورك الجميل وكلماتك الاجمل
من مواضيع : العاشقه للحب2 احببتك كما لم احب احد قبلك ...
كلام من قلبى
عصر الخيانه والالم
الحب نهايته جرح ليه؟؟
عمرى حسيت ابتدا من يوم ماشوفت عنيك
25-09-2008, 07:28 AM
عماد 24
 
ماهو اجمل بيت في القصيدة ردوا
عليا
طبعا هي حلوة مثل كاتبها بس ايش اجمل بيت هذا وتحياتي
من مواضيع : عماد 24 أصـــدقـــاء
الى متى البعاد؟
ذات العينين الساحرتين
من جـــدّ استحيــت
تعرف انجلش ادخل الحـبInfection
 

الكلمات الدلالية (Tags)
ليه؟؟, الحب, يرد, نهايته

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

الحب نهايته جرح ليه؟؟

الساعة الآن 09:06 PM.