xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح

سؤال لكل شاب(علي الشباب الدخول)

الحوار المفتوح

18-09-2008, 05:18 PM
moshooo
 
مميز سؤال لكل شاب علي الشباب الدخول

يا شباب انا كنت عايزه اسالكم سؤال كده
ايه افضل هديه ممكن تقدمها البت للشاب
او تقدمها الزوجه للزوج
او الحبيبه للحبيب
يعني ايه افضل هديه تسعد الرجل
ويعجب بيها اوي
يعني ايه الحاجه الي بيفضلها الرجاله او الشباب
منتظره منكم رد لان الموضوع يهمني اوي
من مواضيع : moshooo سؤال لكل شاب(علي الشباب الدخول)
ما هو الحب الذي يحتاجه ادم منك يا حواء........؟
نصائح لامتصاص غضب الزوج
كيف تتأكدين أنه يحبك
18-09-2008, 05:22 PM
moshooo
 
يعني ايه ممكن تبقي احسن هديه
برفم........او ساعه شيك..........او طقم اخر شياكه
ياتري ممكن تكون ايه الهديه
مستنيه ردودكم
من مواضيع : moshooo سؤال لكل شاب(علي الشباب الدخول)
كيف تتأكدين أنه يحبك
نصائح لامتصاص غضب الزوج
ما هو الحب الذي يحتاجه ادم منك يا حواء........؟
19-09-2008, 02:33 AM
MOHAMED ONLY ONE
 
اولا يا موشو
سؤال مفيد علشان تعرف البنت ايه اكتر هديه بيحبوها الشباب ويعجبوا بيها!!



الهدية مستحبة عند أهل العلم كما ذكر ذلك ابن قدامة في (المغني 8/239).
ويدل على الاستحباب قوله _عليه السلام_: "تهادوا تحابوا"(1)،


فهي جالبة للمحبة، ومشيعة للود والسرور بين المتهادين.


وقال القرطبي (13/132): "الهدية مندوب إليها، وهي ممّا تورث المودة وتذهب العداوة"،


وقال: "ومن فضل الهدية مع اتباع السنّة أنها تزيل حزازات النفوس وتكسب المُهدي والمُهدَى إليه رنة في اللقاء والجلوس".


وقال في المجموع شرح المهذب (15/367): "الهبة مندوب إليها لما روت عائشة _رضي الله عنها_ أنّ النبي _صلى الله عليه وسلم_ قال: "تهادوا تحابوا".


بس انا من بعض الشباب ولو كانوا قليلين اوى
انى بحب من حبيبتى انها تقولى كلمه بحُُبــــك ودى أغلى هديه عندى..
لاكن لو قصدك على الهديه مثلا دبدوب ولا برفان ولا ساعه..!

بس انا أفضل يا موشو
0
0
0
العطر والساعه ..

وأهم هديّه هي الإبتسامة ..


ولكى منى خالص الشكر والتقدير

صديقك
مــــــودى
2008
من مواضيع : MOHAMED ONLY ONE البنات كالتفاح كل وحدة لها لون وطعم (( وبالصور ))
اقرأها بقلبك.............لانها خرجت من القلب ..!
لما بكـــون معـــــاك < { مــــــودى } >
أرجو من الـجـمـيع بـتـرك المــنتدى حــالاً ..,
حزن قلبى { شعر جامد }
20-09-2008, 04:29 AM
فوزى ريحان
 
لفى اعتقادى أن أحسن هدية مشروطة بالوقت الذى تقدم فيه لأن الهدية احياءا" لذكرى عزيزة لمن تقدم له غلى ثمنها أو رخص هى بكل المقاييس أعظم هدية..فمن يشترى ذكرى الاّخرين من سوق النسيان ربما بعث لحظة عدها صاحبها لن تعود لهى الأروع أثرا"وتأثيرا".....دمتى بخير وتقبلى مرورى
من مواضيع : فوزى ريحان علمتنى......
اّنى موشيه براد<أمينة داود المفتى>
20-09-2008, 04:47 PM
moshooo
 
[quote=مــــــودى;841463]

بس انا من بعض الشباب ولو كانوا قليلين اوى
انى بحب من حبيبتى انها تقولى كلمه بحُُبــــك ودى أغلى هديه عندى..
لاكن لو قصدك على الهديه مثلا دبدوب ولا برفان ولا ساعه..!

بس انا أفضل يا موشو
0
0
0
العطر والساعه ..

وأهم هديّه هي الإبتسامة ..

ولكى منى خالص الشكر والتقدير

صديقك
مــــــودى
2008
مرسي كتير يال مودي انا برده بقول ان احسن هديه برفم او ساعه شيك
مرسي علي مشاركتك
من مواضيع : moshooo نصائح لامتصاص غضب الزوج
ما هو الحب الذي يحتاجه ادم منك يا حواء........؟
سؤال لكل شاب(علي الشباب الدخول)
كيف تتأكدين أنه يحبك
21-09-2008, 02:39 AM
احمد عبود 2000
 
لو كان من زوجة لزوج هى اقدر انسانة ممكن تعرف اية يسعد زوجها وكذلك من الحبيبه لحبيبها هى تعرف اى يسعدة دا باختصار بدون حيرة ولا توهان
من مواضيع : احمد عبود 2000 قضايا وملفات الشرق الاوسط والدول المحتلة
22-09-2008, 03:33 PM
moshooo
 
مرسي احمد عبود علي مشاركتك
بس اكيد كل واحد منتظر يعرف ايه ممكن تكون الهديه دي
مشكووووووووووووووووووور كتير
من مواضيع : moshooo نصائح لامتصاص غضب الزوج
كيف تتأكدين أنه يحبك
سؤال لكل شاب(علي الشباب الدخول)
ما هو الحب الذي يحتاجه ادم منك يا حواء........؟
27-09-2008, 01:22 AM
روميو سندريلا
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moshooo
يا شباب انا كنت عايزه اسالكم سؤال كده
ايه افضل هديه ممكن تقدمها البت للشاب
او تقدمها الزوجه للزوج
او الحبيبه للحبيب
يعني ايه افضل هديه تسعد الرجل
ويعجب بيها اوي
يعني ايه الحاجه الي بيفضلها الرجاله او الشباب
منتظره منكم رد لان الموضوع يهمني اوي
هو المثل بيقول بصلة المحب خروف .. لكن الاذواق بتختلف من واحد لاخر
وانا لو جاوبت هجاوب عن ايه اللي كنت اتمني ان حبيبتي تجيبهولي هديه
طبعا قد اختلف كثيرا عن غيري لاني مش هختار القيمه للهديه وانما هاختار لقيمه الحب نفسه



مثلا صوره شخصيه مكبره اوي داخل برواز .. دي تساوي 190مليون دولار صدقيني
لاني فيه لوحات بتتباع بالتمن ده .. يبقي صوره الحبيبه عند الحبيب اغلي


مثلا قصه حب شهيره في كتاب تهدي وعليها توقيع من الحبيبه

مثلا مج مرسوم عليه صور عاطفيه جميله جدا

مثلا بورتريه مرسوم عليه صور للعاشقين السابقين

طبق من خان الخليلي ومكتوب عليه بحبك موت .. ممكن يكون فضه

ممكن موبايل ويكون فيه كاميرا وتكون الخلفيه صورتك ومرسومه جوا قلب

فيه مليون حاجه ولو منديل ورق ومكتوب عليه ( يا مطير النوم من عيني ) هيكون احسن
من مواضيع : روميو سندريلا نار الحب تبدا من القدمين
حب بين السما والارض
قلوب كده وكده
12-10-2008, 10:48 PM
مصطفى السوهاجى
 

أجمـــــــل هدية للزوج او الحبيب هى الكلمة الحلوة الى تثبته ويخليه يحبك اكتر واكتر.......وبعديه ع طوووول علبة سجاير مارلبورو ههههههههههههههه
من مواضيع : مصطفى السوهاجى
13-10-2008, 12:09 AM
BOOOOOOOB
 
لا الكلمه الحلوة اوك لكن السجاير لا لا لا لالالالالالالالالالالالال الالالالالا
من مواضيع : BOOOOOOOB
14-10-2008, 07:35 PM
السونس
 
هدية الحب

تكفي ورده حمره

لان مفيش حب بيستمر
من مواضيع : السونس من احق بالكرسي الأمامي في السياره الأم ولا الزوجه ......؟؟؟
14-03-2009, 03:14 PM
عاشقة السراب
 
سؤال حلو كتير وأنا حابة اعرف اكتر عن الهدايا اللي بحبوها الشباب
من مواضيع : عاشقة السراب كيف تعرف ان الشخص الذي امامك يقول الحقيقة؟؟؟
في مكانك قف...
أيهما أفضل...
من هو الشخص الذي لا تريد ان ترى دموعه؟؟؟؟؟
ماذا لو علمت أن فتاة تتمناك زوجاً لها؟؟؟؟
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لكل, الدخول, الدخول), الشباب, شاب(علي, شابعلي, سؤال

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
صور بنات خاصة جداً ممنوع دخول الشباب عيب
عمركم شوفتوا كيف الشباب بغازلوا البنات !! اتفضلوا

سؤال لكل شاب(علي الشباب الدخول)

الساعة الآن 02:32 PM.