xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > المنتدى الادبى
التسجيل

هتاف النائم...!!

المنتدى الادبى

12-11-2008, 01:52 AM
فوزى99
 
كاتب هتاف النائم !!

  • [ ]هتف الصبية:
    [ ]قمع السكر
    [ ]الملك العادل
    [ ]سرج أخضر.....
    [ ]وجمال قاتل..!!
    [ ]وكنت النائم
    [ ]فى الصخب الوردى
    [ ]كنت القائم
    [ ]بمحارب وردى..
    [ ]هتف الصبية:
    [ ]طيور العنبر
    [ ]السيف الصائل
    [ ]وخز أحمر
    [ ]ونهد نافر....!!
    [ ]وحسان الأرض
    [ ]غثاء عندى...!!
    [ ]وكنوز الصد
    [ ]أديانى وعقدى...!!
    [ ]هتف الصبية:
    [ ]ليل أضفر
    [ ]الجاه الهائل
    [ ]منديل أصفر
    [ ]وقد اّمر...!!
    [ ]وشتلات شتائى
    [ ]تتلاشى بمهدى
    [ ]وربيع بياتى
    [ ]يباغت شدى..
    [ ]قد هتف الصبية،
    [ ]وهتف النائم:
    [ ]عصر الشعر
    [ ]المثل القائل:
    [ ]<الصحوة أخطر>...
    [ ]فجمالك قاتل..قاتل....
من مواضيع : فوزى99 مجرد رقم...!!
لليتهم يتحدثون عنك..!!
زناتى...ولوليتا والحب السريالى..<غداء سريالى>...!!
اليمامة....وزهرة اللوتس....
جريمة...فى الزمن الاّخر..!!
12-11-2008, 02:54 PM
SOME_ONE_ELSE
 
يا معلم قد منك تعلمنا
ان الهوى هو الحياه و ان الحياه غدرا
فسقيتنا اليوم من كلماتك ما لم نسقى
و ارديتنى من بلاد السقا عطشا
و اغلقت على باب و قلت لى صبرا
فخرجت انت مهرولا
و ما عدت و بقيت وحيده سكتا
فاصابنى النوم ففى منامى شعرا
و هتاف نائم من النوم تجلى
فاصبح نائما و
  • [ ]هتف الصبية:
    [ ]قمع السكر
    [ ]الملك العادل
    [ ]سرج أخضر.....
    [ ]وجمال قاتل..!!
    [ ]وكنت النائم
    [ ]فى الصخب الوردى
    [ ]كنت القائم
    [ ]بمحارب وردى..
    [ ]هتف الصبية:
    [ ]طيور العنبر
    [ ]السيف الصائل
    [ ]وخز أحمر
    [ ]ونهد نافر....!!
    [ ]وحسان الأرض
    [ ]غثاء عندى...!!
    [ ]وكنوز الصد
    [ ]أديانى وعقدى...!!
    [ ]هتف الصبية:
    [ ]ليل أضفر
    [ ]الجاه الهائل
    [ ]منديل أصفر
    [ ]وقد اّمر...!!
    [ ]وشتلات شتائى
    [ ]تتلاشى بمهدى
    [ ]وربيع بياتى
    [ ]يباغت شدى..
    [ ]قد هتف الصبية،
    [ ]وهتف النائم:
    [ ]عصر الشعر
    [ ]المثل القائل:
    [ ]<الصحوة أخطر>...
    [ ]فجمالك قاتل..قاتل....
من مواضيع : SOME_ONE_ELSE حقيبتى السوداء
جنه النساء
اذا لم تكن لى؟؟؟
ينقصنى انت
لن احتاج سواك
12-11-2008, 11:50 PM
فوزى99
 
يا معلم قد منك تعلمنا
ان الهوى هو الحياه و ان الحياه غدرا
فسقيتنا اليوم من كلماتك ما لم نسقى
و ارديتنى من بلاد السقا عطشا
و اغلقت على باب و قلت لى صبرا
فخرجت انت مهرولا
و ما عدت و بقيت وحيده سكتا
فاصابنى النوم ففى منامى شعرا
و هتاف نائم من النوم تجلى
فاصبح نائما و
  • [ ]هتف الصبية:
    [ ]قمع السكر
    [ ]الملك العادل
    [ ]سرج أخضر.....
    [ ]وجمال قاتل..!!
    [ ]وكنت النائم
    [ ]فى الصخب الوردى
    [ ]كنت القائم
    [ ]بمحارب وردى..
    [ ]هتف الصبية:
    [ ]طيور العنبر
    [ ]السيف الصائل
    [ ]وخز أحمر
    [ ]ونهد نافر....!!
    [ ]وحسان الأرض
    [ ]غثاء عندى...!!
    [ ]وكنوز الصد
    [ ]أديانى وعقدى...!!
    [ ]هتف الصبية:
    [ ]ليل أضفر
    [ ]الجاه الهائل
    [ ]منديل أصفر
    [ ]وقد اّمر...!!
    [ ]وشتلات شتائى
    [ ]تتلاشى بمهدى
    [ ]وربيع بياتى
    [ ]يباغت شدى..
    [ ]قد هتف الصبية،
    [ ]وهتف النائم:
    [ ]عصر الشعر
    [ ]المثل القائل:
    [ ]<الصحوة أخطر>...
    [ ]فجمالك قاتل..قاتل....
وهتف فوزى:الاعصار ..الاعصار
فتعليقك قاتل..قاتل..
ربنا لايحرمنا من وجودك أبدا"
من مواضيع : فوزى99 ملحمة وداع.....!!
لليتهم يتحدثون عنك..!!
من يوميات ناجى جورج...
دنيا<النجوى>.......
اللحظة الأخيرة..
13-11-2008, 01:10 AM
qwert1234
 
وكنت النائم
فى الصخب الوردى
كنت القائم
بمحارب وردى..
يا بختك يا عم نايم فى ورد
وكمان قايم بورديا عمنا
خذنى بوردك او جنبك
نهارنا ورد نادى باذن الله
تسلم يا غالى على كلماتك
الورديه الرنانه سمعتها جيت
على طول اقطف وردة وكلمه
من بستانك بستان الروح
والاحساس تحياتى لك
من مواضيع : qwert1234 ايامنا.....
لكى وحدك..
اشهد انك انتى اغلى الناس
اليك انتى
دفاترك المغلقة أماكن وذكريات
14-11-2008, 05:37 AM
no_wonder
 
  • [ ]قد هتف الصبية،
    [ ]وهتف النائم:
    [ ]عصر الشعر
    [ ]المثل القائل:
    [ ]<الصحوة أخطر>...
    [ ]فجمالك قاتل..قاتل....
ده كلامك هو اللى قاتل قاتل
والله يا استاذى
ابداعك جننى
خد قلوبنا بكلامك
وخد عقلى منى
بتجيب كلامك منين
قلمك ده خطير خطير
وقلبك كبير كبير
ربنا يزيدك من حبه وملائكته وعباده
لك منى اجمل سلام
استاذى العزيز
من مواضيع : no_wonder إبحث عنى...!!
سلامى لاحبابى ولى عودة..من يرى اول حرف من اسمه أرجو الدخول(ف-م-ن-ش-س-م-ب-ه-ا-ح-ع)
اسمع بكايا يا حجر
غاضبة!!!
شاهدة العبرة
 

الكلمات الدلالية (Tags)
النائم...!!, هتاف

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

هتاف النائم...!!

الساعة الآن 03:05 PM.