xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح

دعاره عينى عينك يا معلم

الحوار المفتوح

09-01-2009, 04:27 PM
مواطن عربى
 
دعاره عينى عينك يا معلم


ليمور لفنات تلمح لوجود علاقة جنسية مثلية بين تسفي ليفني وكونداليسا رايس


تاريخ النشر : 2007-12-06










غزة-دنيا الوطن

فوجئ القراء على المواقع الالكترونية باللغة العبرية صباح اليوم بوجود عنوان " مثير " نسب الى وزيرة التعليم الاسرائيلي سابقا - الليكودية ليمور ليفنات والتي تلمح الى وجود علاقة سحاقية بين وزيرة الخارجية الاسرائيلية الحالية ونظيرتها الامريكية كونداليزا رايس .

وقال احد المواقع الالكترونية الاسرائيلية ان ليفني فقدت السيطرة على نفسها ولسانها في مثل هذا التلميح وفي تصريحات اخرى ضد رئيس حزب الليكود بنيامين نتانياهو .وتوقع بعض المحللين ان تسارع ليفني للاعتذار عن مثل هذه التصريحات لاحقا .

وفي هذا الاطار فاجأت عضو الكنيست من الليكود ليمور ليفنات اعضاء قيادة الليكود امس حين قالت خلال اجتماع ضم اعضاء الكنيست الليكوديين : ان وزيرة الخارجية تسفي ليفني تقيم مع وزيرة الخارجية الامريكية كونداليزا رايس علاقة جنسية مثلية ( سحاقية ) .

وزيرة التربية والتعليم السابقة قالت ذلك بحضور بنيامين نتانياهو وقالت ايضا : ان دولة اسرائيل تستحق رئيس وزراء افضل من اولمرت وافضل من هذه الحكومة الفاشلة فهذه ليست قيادة اصلا .

ثم واصلت : ان وزيرة الخارجية طالبت اولمرت بالاستقالة ثم واصلت العمل معه والذهاب معه وكانها فقط تريد مواصلة الالتقاء بكونديليسا رايس - أليس هذا هو الفشل ؟قالت لفنات .

موقع قضايا استراتيجية العبري قال : ان اقوال ليفنات تزامنت مع نشر الصحافة الامريكية ان رايس سحاقية غير معلنة وانها اشترت لصديسقتها شقة لتواصل اقامة علاقة جنسية معها فيها وانها لم تعاشر رجلا من قبل .

وبعد ان فلت لسان لفنات بهذه الاقوال سارعت هي للتوسل للصحافيين الحاضرين ان لا ينشروا اقوالها هذه ( وذلك للمصلحة الوطنية الاسرائيلية طبعا ) .
جالكو كلامى أهم ولاد قرده وخنازير
وكمان معلمات دعاره دوليين دعاره عينى عينك يا معلم دعاره عينى عينك يا معلم
من مواضيع : مواطن عربى كم الفرق بينكم ولماذا ؟؟
سؤال للبنات فقط
الكلاب أرحم من ألبنى أدمين
النساء...وما أدراك بكيدهن
سؤال ربما لا يكون مشروع ؟؟؟أو مشروع بحزر
10-01-2009, 11:06 AM
مواطن عربى
 
ههههههههههه
ههههههههههههههه
10 دخلو الموضوع ومفيش ولا تعليق
خيفين ولا إيه ؟؟؟
طيب
المعلمتين دول معلمات دعاره فى اكبر بيوت الدعاره العالميه
وهم
بيت الدعاره ألإسرائيلى
وبيت الدعاره ألأمريكى جزمه
من مواضيع : مواطن عربى هل انت ارهابى
الشرطى وبائعة اليمون
الكفيل.. وما ادراك ما الكفيل
متسول غلس و بطريقه تنرفز
الامم المنحله... والإستهزاء بالعرب
11-01-2009, 12:01 AM
no_wonder
 
ههههههههههههههههههههههههه هههه
يا مواطن طب نرد بايه طيب
هى جت على دى
ده حتى من غيرها يبقى فيه حاجة ناقصة لسه ماعملوهاش
وده فى حقهم غلط كبير يعنى
لا بس خلاص صلحوها
دلوقتى هما كملو رسالتهم
يلا عشان يدخلوا النار من غير حساب بأذن الله
قولو امين
من مواضيع : no_wonder أرجو من كل المسلمين المشاركة
تعالوا نتذوق الفن...!!!
11-01-2009, 05:34 PM
مواطن عربى
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no_wonder
ههههههههههههههههههههههههه هههه

يا مواطن طب نرد بايه طيب
هى جت على دى
ده حتى من غيرها يبقى فيه حاجة ناقصة لسه ماعملوهاش
وده فى حقهم غلط كبير يعنى
لا بس خلاص صلحوها
دلوقتى هما كملو رسالتهم
يلا عشان يدخلوا النار من غير حساب بأذن الله
قولو امين
شوفى يا عسوله
الناس دى مينفعش معاها غير الوش المكشوف
يعنى لو كل واحد شاف الموضوع ونشره فى المنتديات الاخرى هيبقو إتفضحو فضيحه بجلاجل
وبالتالى الموضوع هينتقل إلى إسرائيل وهناك هيتفضحو برده
وبكدا على الأقل نبقى شرشحنلهم شويه
ونتلف أعصابهم الرخمه
من مواضيع : مواطن عربى الشرطى وبائعة اليمون
الجاسوس الذي مات مرتين..ملفات الجاسوسية
سوبر ماركت لبيع الرجال فى أميركا
حد يفهمنيى ياولاد الحلال
فقط للإناث
11-01-2009, 06:16 PM
no_wonder
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مواطن عربى
شوفى يا عسوله
الناس دى مينفعش معاها غير الوش المكشوف
يعنى لو كل واحد شاف الموضوع ونشره فى المنتديات الاخرى هيبقو إتفضحو فضيحه بجلاجل
وبالتالى الموضوع هينتقل إلى إسرائيل وهناك هيتفضحو برده
وبكدا على الأقل نبقى شرشحنلهم شويه
ونتلف أعصابهم الرخمه

يا استاذى
تفتكر دى عندهم فضيحة؟؟؟؟
بالعكس
ده ممكن يعتبروهم رموز للحرية والتحرر
ومثال اعلى كمان
والخوف انهم يشجعوا من مثلهم
ويخفى ذلك الامر خجلا
على اعلانه
باعتبارهم ذوى شأن لديهم

انقلبت الموازين سيدى العزيز
واصبح الحق باطل والباطل حقا
من مواضيع : no_wonder أرجو من كل المسلمين المشاركة
تعالوا نتذوق الفن...!!!
12-01-2009, 07:41 PM
مواطن عربى
 
فعلا الناس دى بِجحه وتِلمه ومهيهمهاش حاجه
من مواضيع : مواطن عربى مغامرات مواطن عربى على شباب النت
الشرطى وبائعة اليمون
خواطر مواطن عربى فى الصباح الباكر
عسكرى المرور
فقط لمن يجرؤ ؟؟والاجابه لمن يجرؤ؟؟
12-01-2009, 10:08 PM
o2000_love
 
المثل بيقول -شبية الشيء ينجذب الية
من مواضيع : o2000_love موضوع هام للمسلمين
12-01-2009, 10:22 PM
مملكه الهزار
 
نو كومنت
من مواضيع : مملكه الهزار
12-01-2009, 10:28 PM
هنادى هشام عباس
 
عندك حق والله
من مواضيع : هنادى هشام عباس
13-01-2009, 12:30 AM
hosam
 
من فضلك عند كتابه موضوع تحرى الدقة عند النقل كى لاتنقل روابط لمواقع اخرى


اهتم بالتنسيق
من مواضيع : hosam عشرة أشياء لن يسألك الله عنها
نصايح للتركيز فى الامتحانات
نموذج سيرة ذاتية - cv
اختبار للعقل
موقع حب جديد للبيع - نيو حب للبيع
13-01-2009, 12:43 PM
مواطن عربى
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hosam
من فضلك عند كتابه موضوع تحرى الدقة عند النقل كى لاتنقل روابط لمواقع اخرى



اهتم بالتنسيق
شكرا حسام
من مواضيع : مواطن عربى جولدا مائير تصرخ إنقزوا اسرائيل..سلسلة ملفات الجاسوسية
الغيره والمرأه
عضو مميز ***حاضر لكن غايب
جهلاء سعاده
تشافيز والمواقف الصعبه الرجوليه
13-01-2009, 01:16 PM
amoon.a.sh
 
عادي مو شي جديد
يعني من كتر ما هم شريفين ليش هي وقفت على هاي يعني
من مواضيع : amoon.a.sh ما هكذا تستعاد الهوية ادخلوا مقال قوي
مــــن القــــلب الى القلــــب
المشكلة انه لا يوجد مشكلة......
الى احبائي المصريين
هل من صديق...؟؟
13-03-2009, 07:40 PM
elkwkab
 
ربنا لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا
الرسول عليه الصلاة والسلام بشر وقال ان الايام دى من الافعال اللي بيعملوها هيجي علي ناس وهيتحولو لقرده وخنازير والارض هتتخسف بيهم
يا رب لاتاخذنا بذنوبهم
من مواضيع : elkwkab
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لعمل, يا, دعاره, عيني, عينك

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

دعاره عينى عينك يا معلم

الساعة الآن 09:54 AM.