xpredo script

العودة   منتدى نيو حب > مالتى ميديا > صور

صورة سحريه بجد

صور

23-02-2009, 06:24 AM
همس الصبايا
 
صورة سحريه بجد

اذا كانت عينك تتبع النقطة المتحركة في الدائرة ‏سوف ترى لون واحد فقط



اللون الوردي





واذا ركزت على النقطة السوداء في المركز ( + ) ‏النقطة المتحركة ستتحول إلى اللون الأخضر



المذهل ايضا



الآن ... ركز نظرك على النقطة السوداء (+) مركز الدائرة في الصورة



بعد لحظات قصيرة .. النقاط الوردية في الدائرة ستختفي ببطء واحدة تلو ‏الآخرى



ولن ترى سوى النقط الخضراء تدور في الحلقة



عجيب حقاً كيف تعمل عقولنا .. لأنه لا توجد اصلاً نقطة خضراء ،


والنقاط ‏الوردية لا تختفي ...‏



هذا دليل كافي على اننا لا نرى دائماً الأشياء التي نعتقد بأننا نراها






المطلوب منكم فقط رد بسيط وشكرا لكل من رد علي مواضيعي السابقة
من مواضيع : همس الصبايا صور حب فراق جرح
الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
صورة سحريه بجد
رومنسيا اوى
23-02-2009, 06:38 AM
almohager 1982
 
كلامك صحيح أستغربت من إلي رأيته
وكررت المحاوله عدة مراة النقط تختفي
شكرا ً لك على المجهود الرائع



من مواضيع : almohager 1982 رجل وصل برسوماته الى حدود خياليه
صور لا تصدق ؟؟؟؟هل تصدق إنها رسم
كل صوره تتكلم عن نفسها
أدخل وشوف منازل أكثر من الخيال
أدخل وشوف حنان الأم سبحان الله
23-02-2009, 07:03 AM
همس الصبايا
 
ميرسى كتير ليك وشكرا للمرور
من مواضيع : همس الصبايا رومنسيا اوى
صورة سحريه بجد
صور حب فراق جرح
الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
23-02-2009, 09:44 AM
حمادة عوض
 
كلامك بجد صحيح سبحان الله
من مواضيع : حمادة عوض صور ساحرات
صور اطفال متحركة تموت من الضحك
اطفال تجنن
مجموعة حمير
هو دة الحب الحقيقى
23-02-2009, 10:06 AM
همس الصبايا
 
ميرسى حماده على الرد
من مواضيع : همس الصبايا الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
رومنسيا اوى
صورة سحريه بجد
صور حب فراق جرح
24-02-2009, 09:24 PM
qwert1234
 
مرسيه اختى الغاليه على موضوعك الجديد من نوعه
متميز لو ان الواحد عينيه تعبت اؤى لكن شكرا لكى
تحياتى دمتى بكل الود والسعادة
من مواضيع : qwert1234 ضع صورة لطائرتك وخذ هديتك وشاهد اكبر طائرات العالم واسرعها
اجمل ورود الكون ..
صور جوجل تصميم للبنات
آتحداكم أن أى حد يجلس على اى من هذة الكراسى
24-02-2009, 09:28 PM
همس الصبايا
 
ميرسى روح الحب لازوقك والف سلامه لعنيك
من مواضيع : همس الصبايا رومنسيا اوى
صور حب فراق جرح
الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
صورة سحريه بجد
24-02-2009, 09:37 PM
qwert1234
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همس الصبايا
ميرسى روح الحب لازوقك والف سلامه لعنيك
تسلمى اختى الغاليه
انا بهزر معاكى
متشكر اؤى
تحياتى لكى غاليتى
من مواضيع : qwert1234 صور جوجل تصميم للبنات
ضع صورة لطائرتك وخذ هديتك وشاهد اكبر طائرات العالم واسرعها
آتحداكم أن أى حد يجلس على اى من هذة الكراسى
اجمل ورود الكون ..
25-02-2009, 08:18 PM
همس الصبايا
 
تحياتى انا ليك ولموضوعاتك الرقيقه والجميله
من مواضيع : همس الصبايا رومنسيا اوى
الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
صور حب فراق جرح
صورة سحريه بجد
25-02-2009, 09:38 PM
همس الصبايا
 
ميرسىىىىىىىىىىىىىىىىمواطن لمرورك
من مواضيع : همس الصبايا رومنسيا اوى
صور حب فراق جرح
صورة سحريه بجد
الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
27-02-2009, 11:34 PM
عمرووووووو
 
ههههههههههههههههههههههههه
الله عليكي
لا جامده فعلا
من مواضيع : عمرووووووو
27-02-2009, 11:45 PM
همس الصبايا
 
ميرسىىىىىىىىىىىىىىىىىىى عموررررررررررررررره على مرورك
من مواضيع : همس الصبايا الزوج .. لو قرفانه منه وطهقانه من شكله .. اليكى الحل الامثل
رومنسيا اوى
صورة سحريه بجد
صور حب فراق جرح
06-03-2009, 11:14 PM
Areeg MH
 
غريبة قوى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من مواضيع : Areeg MH
 

الكلمات الدلالية (Tags)
بجد, سحريه, صورة

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

صورة سحريه بجد

الساعة الآن 01:08 AM.