xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > نكت
التسجيل

نكت جامده جدااااااااا

نكت

05-10-2009, 07:20 PM
محمد الصعيدى500
 
ههههههههههههههههههههههههه
ياريت من دا كتير
تقبل مرورى
من مواضيع : محمد الصعيدى500 هما دول المصريييييييييييييييييين
فوائد التدخين
اتنين نسوان تقابلوا فى السمااااااااااااااااااء
اضحكوا بس انا مش مسؤل
اخر نكته ادخل واضحك
14-10-2009, 10:40 AM
amr_mero1
 
هههههههههههههه تسلمى على الاضافه المتميزة جدا
من مواضيع : amr_mero1 الفرق بين مصر و تونس ايه؟
حل حكومي لظاهرة الإنتحار حرقاً ههههههههه
اكتب وصيتك قبل ما تدخل
14-10-2009, 12:22 PM
CAPTIN CRIZMA
 
1- مرة واحد اسمه محمدين خبط فى عمود نور ، كل محمد راح فى سكه
2- مرة واحد صعيدى أتجوز واحدة عندها الأيدز ، جبلها البلهارسيا
3- مرة واحد مسطول ماشى فى الشارع شاف واحد صاحبة على الناصية التانية فبيقوله حاسب العمود يا رمضنننننننننننننن


لا بجد نكت حلوه تسلم ايدك
من مواضيع : CAPTIN CRIZMA كيف يرفع الولد ضغط دم البنت؟؟؟
محششين
نكت وحكايه
مـــــــــوســــــــــــــــوعـــة نكـــــــــــــــــــــــــــــت الجزء الاول
21-10-2009, 07:45 PM
المحبوبة 86
 
فعلا جامدة بجد
من مواضيع : المحبوبة 86 جابتها السودانيه هههههههههه
شوفو الناس هيبقو عامليين ازاى سنة3000
المعلم (ميمي)
05-12-2009, 03:03 PM
hazem elbasha
 
ههههههههههههههههههههههههه هه
تسلم الأيادى على النكت الجامدة
فعلا تحـــــــــــــــــــــــ ـــــفـة
تحياتى
من مواضيع : hazem elbasha أضحك من قلبك ........
شعر أخر تهييس........
على رأى المثل ....
شوية نكت تموت من الضحك
نكت جامدة
12-12-2009, 01:42 PM
n ou_nou
 
ميرسي يا بيوتي على الموضوع مرة حلو وممتع
من مواضيع : n ou_nou فرفش شوية الدنيا حلوة
100 نكته جديده
اضحك وحشتني الضحكة
ادخل وشوف احكم انت
اندل من هيك مالقيت
 

الكلمات الدلالية (Tags)
للدكتور, جامده, جدااااااااا, عادل, عبدالعال, وصفات, نكت

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
جديد بشرى واغنيه (بحن تانى) جامده جدااااا CDq
حصريا محمد حماقى واغنيه ( قالو لينا ) جامده
اغنيه جامده لكل الشباب المهيس, صباح الضياع .. جامده بجد وكلماتها شديده

نكت جامده جدااااااااا

الساعة الآن 07:40 PM.