xpredo script

العودة   نيو حب > مالتى ميديا > اخبار الفنانين | اخبار النجوم
التسجيل

تا مر حسنىملك الرومانسيه

اخبار الفنانين | اخبار النجوم

28-03-2009, 02:39 PM
beautyface
 
تا مر حسنىملك الرومانسيه





او كما يطلقون عليه الكثيرين (العاطفي) حسب تمثيله في فيلم سيد

العاطفي مع الممثلة نور ،،،

حقق تامر حسني في الاونة الاخيرة نجاحات مبهرة ورائعة جدا وبالاخص عند

خروجه من الجيش ،،، و عند تسرب البومه الاخير الذي لم يتوقع له

ايردات

وتوقع له الفشل عكس ما اثبته جمهوره الحبيب ،،،

تامر حسني الذي يتوقع له عملاقة الفن في مصر ان يحتل مكان عمرو دياب

او مثل ما يقولون بالفعل لقد اصبح تامر ثاني مغني في مصر ،،،

عموما اقدم لكم هذه الصور وحصريا على منتدانا

اتمنى لكم المتعة ،،،


في هذه الصور

1- افراد عائلته ،،

2- قضيته مع رولا ؟؟؟؟؟؟؟ جديد

3- مع الفنانين الكبار ...

4- صورة سيارته الجديدة

5- احلى اللقطات له في الحفلات ..


والكثير الكثير ،،،

وهذا الجزء الاول بس يحتوي على 20 صورة

باقي الاجزاء تطرح في القريب العاجل

تقبلو ارق تحياتي
من مواضيع : beautyface تا مر حسنىملك الرومانسيه
28-03-2009, 03:41 PM
ذهب مع الريح
 
ميرسى على الموضوع الجميل
تقبل مرورى
،،،
من مواضيع : ذهب مع الريح مين أحلى ثنائى بستار أكاديمى 6
30-03-2009, 01:29 AM
beautyface
 
مرسى مودى على مر ورك
من مواضيع : beautyface تا مر حسنىملك الرومانسيه
30-03-2009, 05:35 AM
beautyface
 
الردود يا جما عه
من مواضيع : beautyface تا مر حسنىملك الرومانسيه
04-04-2009, 01:25 PM
محمد امل
 
انا معاكو انو مش محصل ربع العالميه بتاعت عمرو دياب
لكن هو حقق نجوميه سواء من يوم و ليله او شهور اسمه نجم
من مواضيع : محمد امل
21-04-2009, 09:33 PM
ebrahim helaly
 
شكرا علي الرموضوع بس علي فكره انا تامر دا مش بيزلي من زور يعني حاسس كدا انه لايعتمد عليه من الاخر مش بحبه وعمره ماهيخد مكان عمرو مهما حصل
من مواضيع : ebrahim helaly
03-05-2009, 04:29 PM
البرنس الجارح
 
ده فاشل
من مواضيع : البرنس الجارح
27-07-2009, 04:14 PM
اميرة الزمالك
 
والله عندكوا حق مبينزليش انا كمان من زور وصوتوا يخنق
ياجماعه عمرو وبس
من مواضيع : اميرة الزمالك مخرج "صفية" يزيد الخلافات بين مى عز الدين و سمية الخشاب
أصالة : منعت زوجى من النظر لـ "سيقان" النساء
لبلبة ‏:‏ الحجاب غير شكلي
27-07-2009, 07:30 PM
tota&toma
 
لالا يا الدو ميمنعش انه صوته حلوه واحساسه عالى بس كان ممكن يستخدمهم احسن من كدة وبرضه مهما كان صوته حلو مش حيتقارن بعمرو ده اسطورة
من مواضيع : tota&toma توم كروز: أحرص على عائلتي.. لأني عشت طفولة صعبة
"صرخة حجر" الذي أثار أزمة بين إسرائيل وتركيا على الـ MBC
"حلمي" يتبرّع بإكسسوارات فيلمه لمستشفى "57"
انطونيو بانديرس سفير للنوايا الحسنة بالامم المتحدة
منة شلبي: بكيت لأمي بعد أن عايرتني زميلاتي بمهنتها
27-07-2009, 09:27 PM
beautyface
 
ميرسى لمروك توتا
نورتى
من مواضيع : beautyface تا مر حسنىملك الرومانسيه
28-07-2009, 03:40 PM
محمد عليان
 
بصوا يا جماعه المثل بيقول





قيراط حظ ولا فدان شطاره




والمثل ده بجد ينطبق جاااااااااااااامد على تامر حسنى





بمعنى ااصح قولوا يا نصيب
من مواضيع : محمد عليان الحقيقه الكامله وراء تركعمرو دياب لشركه بيبسى...........
29-07-2009, 03:01 AM
beautyface
 
ميرسىلمروك محمد
من مواضيع : beautyface تا مر حسنىملك الرومانسيه
 

الكلمات الدلالية (Tags)
آر, الرومانسيه, با, حسنىملك, حسنىىملك

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الأستايل الرومانسي والواجهه الرومانسيه ( طقم متكامل)تحفه فنيه في منتداك سارع بالتحمي
شوفوا الرومانسيه وصلت لحد فين *** بتوبسها ازاى ***
@@ الرومانسيه ماهي !!!! @@
الى عشاق الرومانسيه اكبر مكتبه لخواطر الشاعر نزار قباني
من هو ادم المثالي في عيون حواء الرومانسيه ؟!

تا مر حسنىملك الرومانسيه

الساعة الآن 08:01 AM.