xpredo script

العودة   نيو حب > المنتديات العامة > الحوار المفتوح > المنتدى الادبى
التسجيل

_ يقول انه بكى _

المنتدى الادبى

02-04-2009, 05:12 AM
beautyface
 
بجد موضوع جميل وفعلا حا جه صعبه انك تهضرى كرمتك علشا ن ميستهلش
والبكى مش شرط للحزن فيه بكى مصتنع كتيررررررررررررر
تحياتى
من مواضيع : beautyface
02-04-2009, 07:38 AM
غادة لبنان
 
شكرا الك كلماتك رقيقة كتير مثل قلبك
تقبلي مروري
غادة
من مواضيع : غادة لبنان طه حسين يستعيد أجواء معاركه في ذكرى رحيله السابعة والثلاثين
02-04-2009, 08:04 PM
sarsora
 
جميلة جدا كلماتك اختى وصديقتى الغالية اسيرة
كتبتى وعبرتى
بالحزن شعرتى وبكلماتك عاتبتى
دمتى ودامت كتاباتك بخير
تحياتى لكى
دمتى بكل خير ....
من مواضيع : sarsora (... فى ناس كده .. وناس كده وكده ...)
اقسم اننى احبك .. واقسم اننى اغار
.. ألف سلامة لك يا ريس ( اهداء الى الرئيس محمد حسنى مبارك )
مدونة .. الشاعر الاديب .. للشعر
.. بعدما عاد البلبل يغنى ..
05-04-2009, 10:15 PM
(اسيرة دموعى)
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boutyface
بجد موضوع جميل وفعلا حا جه صعبه انك تهضرى كرمتك علشا ن ميستهلش
والبكى مش شرط للحزن فيه بكى مصتنع كتيررررررررررررر
تحياتى

ايوة فى بكى مصتنع وفى كمان حب مصتنع
جبران خاطر يعنى
واحد لقه واحدة بتحبه قال توكلنا على الله
احبها وخلاص
بس لا حبها ولا عمره حس بيها ولا هيحس بيها
الف شكر ليك يا اخى عالمرور
على فكرة وقبل ما انسى
انا كرامتى ما اتهضرتش
والمثل بيقول يا بخت من بات مظلوم ولا باتش ظالم
من مواضيع : (اسيرة دموعى) _ وقد قبلت منك التحدى _
_ يقول انه بكى _
_ هذا الذى اغضبه يوما حبى _
05-04-2009, 10:27 PM
(اسيرة دموعى)
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غادة مدللي
شكرا الك كلماتك رقيقة كتير مثل قلبك
تقبلي مروري
غادة
الف شكر ليكى يا غادة
وسعيدة جدا ان كلماتى عجبتك
من مواضيع : (اسيرة دموعى) _ يقول انه بكى _
_ هذا الذى اغضبه يوما حبى _
_ وقد قبلت منك التحدى _
05-04-2009, 10:44 PM
(اسيرة دموعى)
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sarsora
جميلة جدا كلماتك اختى وصديقتى الغالية اسيرة

كتبتى وعبرتى
بالحزن شعرتى وبكلماتك عاتبتى
دمتى ودامت كتاباتك بخير
تحياتى لكى

دمتى بكل خير ....

يا رب يخليكى يا احلى اخت واحلى صديقة
وربنا ما يحرمنيش من ردودك دايما الجميلة
وسعيدة جدا ان كلماتى عجبتك يا سرسورة يا قمر
والف الف الف شكر ليكى
من مواضيع : (اسيرة دموعى) _ هذا الذى اغضبه يوما حبى _
_ يقول انه بكى _
_ وقد قبلت منك التحدى _
06-04-2009, 02:31 PM
القسوه والحنان
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (اسيرة دموعى)
يقول انه بكى

فنسيت اساله كم دمعة بكاها
وعلى اى شئ بكاها
هل على فراقى
ام على جراحى
التى كان السبب فيها
احزين هو على قلبى الذى جرحه
ام نادم على جرحى الذى بكل قسوة اصتنعه
ام حبى الذى دمره
على اى شئ بكى
وكم دمعة بكاها
مهما بكى
لن يصل لعدد دموع بكيتها
وبين يديه وضعتها
دموعى التى ذهبت اليه متوسلة
وهو بكل عظمة القاها على الارض بكل قسوة
اين كان هو عندما دمرتنى كلماته
اين كان هو عندما قتلتنى افعاله
اين كان ......؟؟؟؟؟؟
الان يقول انه بكى
فنسيت اساله كم دمعة بكاها
سنرى من منا فعلا هو المظلوم
ومن منا فى الحب الظالم
ويقول انه بكى


أسيرهــــ ,,

حقيقي روعه جدا خاطرتك الراقيه الرقيقه

و التى تحمل الكثير من المشاعر الحزينه المؤلمه

سلم ــــــــت يداكى ,,


تقبلى مرورى


,,,,


القسوهـــــــــــ و الحنانـــــــــ
من مواضيع : القسوه والحنان بدونـــــــهــــــــــا .............
كيف استطعتي ,,,
أعيش العمر ،،،
أبديتـــــــــــي ؛؛؛؛؛
لن أنســـــــــــاك يا أبــــي ................
06-04-2009, 08:20 PM
nosa meso
 

نسجتِ اعذب وارق الكلماات
فأي حروف تحمل كل هذاالحب


دمتِ متالقه ومبدعه في سمائنا
ولكِ كل الاحترام والتقدير

من مواضيع : nosa meso حبيبي من يكون ؟؟؟
العصفور الصغير
يا بحر
رسالة إلى أستاذي
رساله لا يفهمها الا العاشقين
12-04-2009, 04:09 PM
(اسيرة دموعى)
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القسوه والحنان
أسيرهــــ ,,

حقيقي روعه جدا خاطرتك الراقيه الرقيقه

و التى تحمل الكثير من المشاعر الحزينه المؤلمه

سلم ــــــــت يداكى ,,



تقبلى مرورى



,,,,



القسوهـــــــــــ و الحنانـــــــــ

يا رب يخليك يا اخى على مرورك
وردك الجميل وعلى رايك فى كلماتى البسيطة
والحمد لله انها عجبتكم
والف شكر ليك
وسعيدة جدا بردك الجميل
من مواضيع : (اسيرة دموعى) _ يقول انه بكى _
_ هذا الذى اغضبه يوما حبى _
_ وقد قبلت منك التحدى _
12-04-2009, 04:15 PM
(اسيرة دموعى)
 
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nosa meso
نسجتِ اعذب وارق الكلماات
فأي حروف تحمل كل هذاالحب

دمتِ متالقه ومبدعه في سمائنا
ولكِ كل الاحترام والتقدير
يا ربى على ردك الجميل
كل الكلمات الجميلة دى لى انا
يا رب يخليكى يا اختى الجميلة نوسا
والله سعيدة جدا جدا بردك وبرايك الجميل فى كلماتى
والف الف الف شكر ليكى يا حبيبتى
من مواضيع : (اسيرة دموعى) _ يقول انه بكى _
_ هذا الذى اغضبه يوما حبى _
_ وقد قبلت منك التحدى _
04-04-2010, 05:17 PM
فرح الحياة
 
يا القديم يجيبك ملقى وتريد سموحي ما تلقى
....
كلماتك رائع بما تنضح من شموخ وقوة
وثقة بالنفس
دمتي قلما مبدعا
تقبلي مروري
من مواضيع : فرح الحياة وكان الممات
أبي
ما بعد الحياة
رفقا بقلبي
شمعة وكومة أحزان
 

الكلمات الدلالية (Tags)
انه, بكي, يقول

أدوات الموضوع

الانتقال السريع

_ يقول انه بكى _

الساعة الآن 03:30 PM.